Tændspole til MTX 125 fra 83?
Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 17-03-06 21:11

Hej,

Er der nogle der ved hvor jeg finder sådan en henne af?
Jeg har prøvet lidt hist og her men kan ikke lige finde noget... Måske
der er noget i tyskland (de plejer at have så megeT) men hvad hedder en
sådan gætter på tysk?

--
Kind Regards,

Thomas Løjmann Jørgensen
Branteviksgatan 30
214 41 Malmö C

Cell. +45 60 81 04 04
Home: +45 36 99 04 20 / +46 (0)40-693 11 12

http://lojmann.dk - Personal Homepage
http://RateMySite.dk - Er dit website hot eller not?
http://freelance4u.dk - CV and referances
http://ITX-forum.dk - Forum for ITX/embedded computers freaks
http://NerdLab.dk - Webudvikling

Fra : Futte & Co.

Dato : 18-03-06 20:02

Thomas Løjmann Jørgensen wrote:
> [...]
> Jeg har prøvet lidt hist og her men kan ikke lige finde noget... Måske
> der er noget i tyskland (de plejer at have så megeT) men hvad hedder en

Såen en tingest hedder en : Zündspule
Findes i mængder på:
http://motors.listings.ebay.de/Oldtimer-Motorradteile_Elektrik-Zuendung_W0QQfclZ3QQfromZR11QQfsooZ1QQfsopZ1QQsacatZ82335QQsocmdZListingItemList
Man bliver så klog på det "tyske", på ebay.de ....man kan nøjes med at
kigge billeder
God fornøjelse med jagten
Og gid varme vinde må følge dig
--

Jørgen, Brøndby
Honda CB550F, den fine årgang 1975, sååååå klar !

Fra : Futte & Co.

Dato : 18-03-06 20:05

> [...]
> Jeg har prøvet lidt hist og her men kan ikke lige finde noget... Måske
> der er noget i tyskland (de plejer at have så megeT) men hvad hedder en

Denne søgning er nok bedre

http://motors.search.ebay.de/mtx_Motorrad-Kraftradteile_W0QQbsZFindenQQcatrefZC6QQfclZ3QQfgtpZQQfposZPostleitzahlQQfromZR2QQfsooZ1QQfsopZ1QQftrtZ1QQftrvZ1QQga10244Z10425QQlopgZQQsacatZ14780QQsadisZ200QQsaprchiZQQsaprcloZQQsargnZQ2d1QQsaslcZ3QQsbrftogZ1QQsofocusZbs

--

Jørgen, Brøndby
Honda CB550F, den fine årgang 1975 , bare klar

Fra : Thomas Løjmann Jørge~

Dato : 19-03-06 13:55

Futte & Co. wrote:
<snip>
> [...]
>
> http://motors.search.ebay.de/mtx_Motorrad-Kraftradteile_W0QQbsZFindenQQcatrefZC6QQfclZ3QQfgtpZQQfposZPostleitzahlQQfromZR2QQfsooZ1QQfsopZ1QQftrtZ1QQftrvZ1QQga10244Z10425QQlopgZQQsacatZ14780QQsadisZ200QQsaprchiZQQsaprcloZQQsargnZQ2d1QQsaslcZ3QQsbrftogZ1QQsofocusZbs

Tak for det, jeg finder dog ikke det store på ebay og har en "daily
search report" slået til, så jeg får besked om nye "MTX varer"...

Vi ser hvad der sker, tak for hjælpen :)

/Thomas