Pippi - rocksang
Fra : Mikkel Bo Mikkelsen

Dato : 17-03-06 20:08

Hey

Jeg har flere gange på P3's MonkeyBusiness hørt temasangen fra Pippi
Langstrømpe blive spillet i en rockversion.

Er der nogen der kan svare på hvem det er der spiller dette nummer?

Mvh

Mikkel

Fra : schlafen

Dato : 17-03-06 20:50

Det er Black Ingvars og albummet Sjung Och Var Glad - gale svenskere......

Fra : PP

Dato : 17-03-06 20:55

Har ikke Monkey Business, men ved der er en Svensk Heavy Metal band der
hedder "Black Ingvars" der har lavet den, prøv her

www.blackingvars.com

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 18-03-06 11:42

Således skrev Mikkel Bo Mikkelsen den Fri, 17 Mar 2006 20:08:13 +0100:

>Er der nogen der kan svare på hvem det er der spiller dette nummer?

Kan for resten fåes billigt for tiden til 49,-

http://www.cdon.com/main.phtml?nav=4248&nav_genre=4248&navroot=903&name=Black+Ingvars&page=search_name&type=1&view_type=1

Knus

--
In the beginning the universe was created. This has made a lot of
people angry and been widely regarded as a bad move.