Hvor mange mænd kan li at få noget i røwen~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-03-06 19:18

efter længer debat med Thomas B - som mener det er meget normalt at
mænd kan li at få en finger eller whatever i måssen under sex - jeg på
den anden side påstår jeg ikke har set noget til det i gruppen altså
nogen der direkte søgte efter det eller anbefalede det så

jeg vil gerne ha noget i røven a: ja ( ) b:nej ( )
sæt x inden for parentes for enten ja eller nej efter hvad du er til

Ja kvinder kan selvf også svare - selv om det primært handler om mænd
så er det ikke uninteressandt at se hvor kvinderne står
--
MvH
Bo M Mogensen

Fra : nana sørensen

Dato : 17-03-06 19:44

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> wrote in message
> [...]
> MvH
> Bo M Mogensen
> "This Goddamn social life it`s torture dressed as fun" iggi pop

Jeg vil NOGEN gange gerne ha noget i røven a: ja ( X) b:nej ( )

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-03-06 22:12

On Fri, 17 Mar 2006 19:43:45 +0100, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>Jeg vil NOGEN gange gerne ha noget i røven a: ja ( X) b:nej ( )

ja man skulle well i så fald være til at overtale :0)

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-03-06 22:14

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse

> ja man skulle well i så fald være til at overtale :0)

Så du er kommet over dine potensproblemer, eller drømmer du bare?

--
-Jens B.
I øvrigt mener jeg, Henrik Vestergaard Blunck er det levende bevis

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 22-03-06 22:07

On Fri, 17 Mar 2006 19:43:45 +0100, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

Kvinder 2 :

Nana = ja

mænd 2:

Lasse = ja

angiveligt ThomasB som jeg har i mit kill filter hvorfor jeg ikke skal
kunne svare med messg id

--

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 22-03-06 23:12

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse
<Snip en masse steder>
> Kvinder 2 :
> mænd 2:

Hvad kan du så konkludere ud af det?

Lars

Fra : sdsf

Dato : 22-03-06 23:55

Lars Wagner Hansen skrev:
> "Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse
> <Snip en masse steder>
>
> Hvad kan du så konkludere ud af det?

At nogle gerne vil have en rigtig stor op i røwen
http://dk-sex.dk/main/data/media/3/m_3.jpg

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-03-06 14:30

On Wed, 22 Mar 2006 23:12:17 +0100, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@post4.tele.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse
><Snip en masse steder>
>
>Hvad kan du så konkludere ud af det?

ja nogen postulerede det var et stort hit men der synes ikke at være
den store bruger opbagning i gruppen

Fra : ThomasB

Dato : 23-03-06 15:04

> ja nogen postulerede det var et stort hit men der synes ikke at være
> den store bruger opbagning i gruppen

Der var sjovt nok heller ingen der svarede nej.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 23-03-06 19:46

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse

> ja nogen postulerede det var et stort hit men der synes ikke at være
> den store bruger opbagning i gruppen

Hvor mange var der svarede nej?

Kvinder: 0
Mænd: 0

Ergo kan alle lide det.

Hvor mange message-ids skal du have?

Lars

Fra : sdsf

Dato : 23-03-06 20:05

Lars Wagner Hansen skrev:
> "Bo M Mogensen" <chokmah@spamcopp.net> skrev i en meddelelse

> Hvor mange var der svarede nej?
>
> Kvinder: 0
> Mænd: 0
Jeg svarede nej!
Jeg skal IKKE have noget op i røven!

> Ergo kan alle lide det.
Nej, ikke alle kan lide det.
Jeg skrev at jeg synes det er snavset,
og for mig har det intet med sex at gøre.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 23-03-06 20:22

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg svarede nej!

Kan det nu også være sandt, har du en message-id? Ellers gælder det vel
ikke... (just kidding)

> Jeg skal IKKE have noget op i røven!

Det kan jeg så forstå.

> Nej, ikke alle kan lide det.

Det ved jeg godt, men det er jo Bo's logik.

> Jeg skrev at jeg synes det er snavset,
> og for mig har det intet med sex at gøre.

Sådan er der mange der har det, og det er jo helt OK, ligesom det er OK at
have det omvendt.

Lars

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-03-06 21:08

On Thu, 23 Mar 2006 20:21:41 +0100, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@post4.tele.dk> wrote:

>Sådan er der mange der har det, og det er jo helt OK, ligesom det er OK at
>have det omvendt.

jeg mener ikke lige frem jeg mener at jeg ikke har sagt det IKKE er ok
- indrømmet tanken om at en mand for noget i røwen forsvæver mig klam
- men så igen så er alle vi mænd jo dybest set klamme - i forhold til
man stort set næsten altid kan finde noget smukt ved en kvinde.

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 24-03-06 00:56

Lars Wagner Hansen wrote:
> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse
[...]
> Sådan er der mange der har det, og det er jo helt OK, ligesom det er OK at
> have det omvendt.

Jeg synes ikke det er spor OK at folk sidder og opfinder deres egne
definitioner på hvad der er og ikke er sex.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-03-06 15:11

On Fri, 24 Mar 2006 00:56:11 +0100, "Peter Knutsen (usenet)"
<peter@sagatafl.invalid> wrote:

>Jeg synes ikke det er spor OK at folk sidder og opfinder deres egne
>definitioner på hvad der er og ikke er sex.

Hmm du mener ikke at man kan definere det at få stukket noget op i
røwen som en del af en seksuel akt ?

Fra : Peter Knutsen (usene~

Dato : 25-03-06 08:05

Bo M Mogensen wrote:
> Hmm du mener ikke at man kan definere det at få stukket noget op i
> røwen som en del af en seksuel akt ?

Det har jeg ikke udtalt mig om.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-03-06 15:24

On Sat, 25 Mar 2006 08:05:15 +0100, "Peter Knutsen (usenet)"
<peter@sagatafl.invalid> wrote:

HI Peter

>Det har jeg ikke udtalt mig om.

Hmm det er nu ellers det debaten køre på - men det var måske noget
andet du mente ?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-03-06 21:07

On Thu, 23 Mar 2006 19:45:37 +0100, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@post4.tele.dk> wrote:

>Hvor mange var der svarede nej?

alle dem der ikke svarede ja !
man kan ikke poste en messg id på noget der ikke er postet

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 23-03-06 22:06

> alle dem der ikke svarede ja !

Ja sådan kan man jo også misbruge statistik.

At to personer i Danmark d. 31/12-2005 svarer at de kan lide ananas, er jo
ikke det sammen som at 5.427.457 personer ikke kan lide ananas.

Lars

Fra : ThomasB

Dato : 23-03-06 22:28

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ja sådan kan man jo også misbruge statistik.
>
> At to personer i Danmark d. 31/12-2005 svarer at de kan lide ananas, er jo
> ikke det sammen som at 5.427.457 personer ikke kan lide ananas.

Erasmus Montanus logik.

Ligesom den med at alle der kan lide at få noget i numsen er homoseksuelle.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-03-06 00:28

On Thu, 23 Mar 2006 22:06:22 +0100, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@post4.tele.dk> wrote:

>Ja sådan kan man jo også misbruge statistik.

så du tager det altså for givet at i & med at x antal skribenter ikke
svarede nej til at få et_eller_andet stukket op i røwen er det samme
som derres stiltigende samtygge til at det ku de altså godt tænke sig
men det ville de så ikke lige offentligt erkende ?

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 24-03-06 07:01

> [...]
> som derres stiltigende samtygge til at det ku de altså godt tænke sig
> men det ville de så ikke lige offentligt erkende ?

Nej men det er jo netop det du gør. Hvis du skal lave statistik på det kan
du kun komme frem til at:

4 personer svarede ja, 1 person svarede nej, ergo kan 80% lide det, og 20%
kan ikke lide det.

Men med 5 svar er det så tyndt et grundlag, at du slet ikke kan bruge det
til noget som helst, og selv hvis jeg har glemt 1 eller 10 svar, så er
grundlagte for din statistik stadig alt for tynd.

Hvis du skal bruge det til noget, skal du altså have et langt større
svargrundlag.

Med andre ord: Din undersøgelse kan ikke bruges til en skid, og siger
absolut intet, hverken i den ene eller den anden retning.

Lars

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-03-06 15:09

On Fri, 24 Mar 2006 07:00:49 +0100, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@post4.tele.dk> wrote:

>Nej men det er jo netop det du gør. Hvis du skal lave statistik på det kan
>du kun komme frem til at:

jeg laver ikke en statestik jeg ser på hvor mange af gruppens læser
der gerne vil have noget stukket op i røwen - og ja der var 4

>4 personer svarede ja, 1 person svarede nej, ergo kan 80% lide det, og 20%
>kan ikke lide det.

ja det er korekt der var 4 skribenter af alle de aktrive skirbenter
der - der gerne ville have noget i røwen og 2 inkl mig selv der helst
var fri ....det er et udtryg for hvad den samlede mængde a skribenter
ønsker at tilkendegive.

>Men med 5 svar er det så tyndt et grundlag, at du slet ikke kan bruge det
>til noget som helst, og selv hvis jeg har glemt 1 eller 10 svar, så er
>grundlagte for din statistik stadig alt for tynd.

der er ikke tale om en lands dækkene statestik ...men en forespørgsel
til gruppen om hvem der vil hvad.

>Hvis du skal bruge det til noget, skal du altså have et langt større
>svargrundlag.

hvad jeg skulle bruge var en menings tilkendegivelse fra nærværende
debat forum - hvoraf 4 ud af de samlede skribenter ønskede at tilkende
give at de gerne vil have tinge_&_sager stukket op i røwen.

at Jens Bruun eller Tony f.eks ikke tager stilling til om han gerne
vil have noget i måssen er ikke ensbetydene med at han hverken vil
eller bifalder at få det.

Tony har dog tidliger stillet sig skeptisk ved tanken om at skulle
have noget som helst stukket op i røwen.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 25-03-06 10:01

> [...]
> der - der gerne ville have noget i røwen og 2 inkl mig selv der helst
> var fri ....det er et udtryg for hvad den samlede mængde a skribenter

Men af en eller anden grund blive du ved mesd at fokusere på at der kun var
4 der kunne lide det, og lader det stå som udtryk for at det er en meget
lille mængde der kan lide det.

Hvorfor bruger du ikke samme logik over for hvor mange der ikke kan lide
det?

Hvis du gør det, bør du komme frem til at ud af alle gruppens skribenter, er
der kun 2 der ikke kan lide at få noget i røven.

Kan du ikke se at det heller ikke holder?

Lars

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-03-06 15:32

On Sat, 25 Mar 2006 10:00:57 +0100, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@post4.tele.dk> wrote:

>Men af en eller anden grund blive du ved mesd at fokusere på at der kun var
>4 der kunne lide det,

ja det var jo mængden af skribenter der tilkendegav trangen

> og lader det stå som udtryk for at det er en meget
>lille mængde der kan lide det.

ja nu ved jeg ikke hvor mange aktive skribenter der i dss pt

>Hvorfor bruger du ikke samme logik over for hvor mange der ikke kan lide
>det?

jamen jeg forholder mig til dem der har tilkende givet derres
mennining og af de beskedne 6 der gjorde så var det jo langt det
fleste der vil have noget i røwen så .... det ser da ud til at være et
hit

>Hvis du gør det, bør du komme frem til at ud af alle gruppens skribenter, er
>der kun 2 der ikke kan lide at få noget i røven.

Ja men det kan da heller ikke udelukkes at hele det store tavse fler
tal simpelthend bare er hund for at få ting_&_sager stukket op i røwen
og virkligheden slet og ret er den at de fleste skribenter i gruppen
er lidt bly ved at udtale sig om denne hunger

>Kan du ikke se at det heller ikke holder?

Tjaa det både holder og ikke holder - jeg forholder mig til det der er
skrevet - men det er indrømmet svært at forholde sig til dem der ikke
har svaret - indrømmet jeg har svært ved at visualisere for mit
lukkede øje Jens Brunn jeg kun har mødt en gang få en tommel tot
presset hårdt op i måssen - men måske ( hvem ved ?) er det lige ham

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-03-06 20:46

> [...]
> lukkede øje Jens Brunn jeg kun har mødt en gang få en tommel tot
> presset hårdt op i måssen - men måske ( hvem ved ?) er det lige ham

Du må have et udtalt dødsønske, siden du finder det nødvendigt at vedblive
med at vende tilbage til din fantasi om at stoppe en finger op i mit røvhul.
Skulle du ikke koncentrerer dig om at se nu nogle sunde pornofilm i stedet
for?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-03-06 23:24

On Sat, 25 Mar 2006 20:46:08 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Du må have et udtalt dødsønske, siden du finder det nødvendigt at vedblive
>med at vende tilbage til din fantasi om at stoppe en finger op i mit røvhul.

Hæ hæ Nahh men det var i forbindelse med aftsemningen om at få noget
stoppet op i røwen hvor du ikke stemte nej at jeg indrirekte tog mig
den frihed at nævne selv om du ikke direkte havde taget afstand fra
sligt en delikat oplevelse ... så stillede jeg mig om end indrirekte
skeptisk overfor om du gik og havde en sådan trang ...

>Skulle du ikke koncentrerer dig om at se nu nogle sunde pornofilm i stedet
>for?

jamen jeg har faktisk lige hentet en divX om teenage anal for at sætte
mig ind i hvad der er så fedt ved det ...

Fra : ThomasB

Dato : 26-03-06 00:04

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppen.dk> skrev i en meddelelse

> jamen jeg har faktisk lige hentet en divX om teenage anal for at sætte
> mig ind i hvad der er så fedt ved det ...

Du er vist den eneste der har tvivlet på, at det er noget for dig - det er
da tydeligt at du tænder på det - ellers ville du vel ikke oprette et emne
om det.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 17-03-06 19:47

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
>
> Ja kvinder kan selvf også svare - selv om det primært handler om mænd
> så er det ikke uninteressandt at se hvor kvinderne står

(ja) under de rigtige omstændigheder.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 17-03-06 19:49

Glemte helt... http://www.outbeat.com/rw/jegvedgodt.mp3

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 17-03-06 19:56

> [...]
>
> Ja kvinder kan selvf også svare - selv om det primært handler om mænd
> så er det ikke uninteressandt at se hvor kvinderne står

Og skulle dette så gøre det til videnskab?

Du er jo umulig at diskutere noget med når først du har din mening.

Lars

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-03-06 22:32

On Fri, 17 Mar 2006 19:55:52 +0100, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@post4.tele.dk> wrote:

>Og skulle dette så gøre det til videnskab?

hvor svært kan det være man skriver enten om man er til det eller ikke
er til det så vi i gruppen kan danne os et overblik over det - den
enste der har svaret ja er nanna ...

>Du er jo umulig at diskutere noget med når først du har din mening.

nej jeg er en 190 cm 107 kg kaukasisk hetro seksuel mand der hælder
til håndgribligheder og tørre tal - og har en afgrundsdyb afsky for
"fornemelser" "følser" & "humørsvingninger" ... det er måske også sat
så hårdt op men det er nu en gang den mest eksakte måde man kan
debatere en sag på ved at bevise hvad det er ud fra hvad der sker og
hvad feet back folk kommer med ...

Fra : ThomasB

Dato : 17-03-06 19:58

> [...]
>
> Ja kvinder kan selvf også svare - selv om det primært handler om mænd
> så er det ikke uninteressandt at se hvor kvinderne står

Ja, og som Lasse siger, under de rigtige omstændigheder.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-03-06 22:33

On Fri, 17 Mar 2006 19:57:43 +0100, "ThomasB"
<usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote:

>Ja, og som Lasse siger, under de rigtige omstændigheder.

jamen nu er jeg en gammel mand på 40 år - jeg kender mine
omstændigheder om end jeg ikke har haft noget i røwen i erotisk øjemed
men det skal da prøves hvis det er så godt """!!!!

Fra : nana sørensen

Dato : 17-03-06 23:06

> [...]
> MvH
> Bo M Mogensen
> "This Goddamn social life it`s torture dressed as fun" iggi pop

Altså... Min ex var også til det der med at få noget i røven. Min venindes
ex ligeså. Så SÅ ualmindeligt kan det sgu ikke være, for vi færdes ikke i de
samme kredse.

Fra : ThomasB

Dato : 17-03-06 23:12

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> Altså... Min ex var også til det der med at få noget i røven. Min venindes
> ex ligeså. Så SÅ ualmindeligt kan det sgu ikke være, for vi færdes ikke i
> de samme kredse.

Det er overhovedet ikke ualmindeligt. Joan Ørting har skrevet om det et par
gange eller tre det sidste års tid.

Fra : sdsf

Dato : 18-03-06 00:04

ThomasB skrev:
> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> Det er overhovedet ikke ualmindeligt. Joan Ørting har skrevet om det et par
> gange eller tre det sidste års tid.

http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=326355

Det anal halløj er noget jeg selv hverken vil give eller modtage.
Jeg synes det er urent, det virker frastødende på mig.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-03-06 00:42

On Sat, 18 Mar 2006 00:03:50 +0100, sdsf <sdsf@her.der.dk> wrote:

>Det anal halløj er noget jeg selv hverken vil give eller modtage.
>Jeg synes det er urent, det virker frastødende på mig.

ja med en anden mand er det i sagens natur klamt - men med en kvinde
der ku jeg da nok godt lokkes ...

Fra : sdsf

Dato : 18-03-06 06:56

Bo M Mogensen skrev:

> ja med en anden mand er det i sagens natur klamt - men med en kvinde
> der ku jeg da nok godt lokkes ...

Det har for mig ikke noget med køn at gøre. Det fremgår, at du forbinder
analsex med homoseksualitet, det gør jeg ikke.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-03-06 10:38

On Sat, 18 Mar 2006 06:55:36 +0100, sdsf <sdsf@her.der.dk> wrote:

>Det har for mig ikke noget med køn at gøre. Det fremgår, at du forbinder
>analsex med homoseksualitet, det gør jeg ikke.

guds fred med det .... men det var nu i et svar til Nana der havde en
x der var bi - men jow jeg forbinder mest anal sex med homo -
indrømmet måske en fejl fra min side

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-03-06 00:33

On Fri, 17 Mar 2006 23:05:57 +0100, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>Altså... Min ex var også til det der med at få noget i røven. Min venindes
>ex ligeså. Så SÅ ualmindeligt kan det sgu ikke være, for vi færdes ikke i de
>samme kredse.

jamen det kan da godt være det handler om noget der er oppe i tiden -
som ung af 80 erne - der var der sgu ikke nogen fra Jylland (som jeg
kendte ) der skulle have noget som helst op i røwen - men din x var da
også bi seksuel ikke ?

Fra : ThomasB

Dato : 18-03-06 00:52

> [...]
> som ung af 80 erne - der var der sgu ikke nogen fra Jylland (som jeg
> kendte ) der skulle have noget som helst op i røwen - men din x var da

Hør nu her, anusleg har INTET med homo- eller biseksualitet at gøre.

Og det er tabu, så selvfølgelig er det ikke noget man hører folk sidde og
snakke om til aftensmaden.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-03-06 02:12

On Sat, 18 Mar 2006 00:51:32 +0100, "ThomasB"

>Hør nu her, anusleg har INTET med homo- eller biseksualitet at gøre.

i omtalte eksempel var det ...

>Og det er tabu, så selvfølgelig er det ikke noget man hører folk sidde og
>snakke om til aftensmaden.

så du mener det er defor det kun er Nana der har har svaret ja på

og her har ellers været sadoer + pedofile + homoer + folk der onanere
til truser i skidne tøjs kurven osv osv

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 18-03-06 04:43

> i omtalte eksempel var det ...

> så du mener det er defor det kun er Nana der har har svaret ja på

Hvad med svaret fra Lasse Jensen og ThomasB?

Jeg selv svarede for nogle dage siden i den anden tråd, men hvis jeg ikke
svarer i denne tråd så gælder måske ikke?

Igen så hiver du kun det frem der passer med din hukommelse og til dine
udtalelser.

Lars

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-03-06 10:37

On Sat, 18 Mar 2006 04:43:23 +0100, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@post4.tele.dk> wrote:

>Hvad med svaret fra Lasse Jensen og ThomasB?

jeg svare på livet løs Thomas ihvertilfælled

>Jeg selv svarede for nogle dage siden i den anden tråd, men hvis jeg ikke
>svarer i denne tråd så gælder måske ikke?

husker det men hvad er der galt med at sætte et x for ja ...som sagt
den eneste der har tilkendegivet at nuværende skribenter de gerne vil
ha den bag i er Nana - med mindre man blader gamle indlæg igenem

>Igen så hiver du kun det frem der passer med din hukommelse og til dine
>udtalelser.

nu bliver der jo postet mange indlæge hver dag jeg abonere på 19
grupper - jeg kan sgu ikke huske og skilde alt fra hinanden lige så
lidt som jeg kan huske alle ansigterne på dem jeg mødte i fakta i går

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 18-03-06 14:58

> jeg svare på livet løs Thomas ihvertilfælled

Men Lasse og Thomas har svaret "Ja" i denne tråd, derfor passer det ikke når
du gang på gang påstår at det kun er Nanna der svaret bekræftende på dit
spørgsmål.

Lars

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-03-06 16:39

On Sat, 18 Mar 2006 14:58:07 +0100, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@post4.tele.dk> wrote:

>Men Lasse og Thomas har svaret "Ja" i denne tråd

Hmm med x `? ja det har jeg så ikke set ???

>, derfor passer det ikke når
>du gang på gang påstår at det kun er Nanna der svaret bekræftende på dit
>spørgsmål.

jeg svare til den bedre del af min ointering

Fra : nana sørensen

Dato : 18-03-06 10:59

> [...]
> MvH
> Bo M Mogensen
> "This Goddamn social life it`s torture dressed as fun" iggi pop

jow, men det var min venindes ex ikke. overhovedet.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-03-06 16:36

On Sat, 18 Mar 2006 10:59:21 +0100, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

Nana du skal ha instaleret den her qvote fix din signatur skiller
virker ikke

tryg på den her :
http://www.hollymariecombs.dk/Chokmah/Chokmah.html
vælg :
newsreader qvotefix
når du trygger på den så køre den af sig selv - jeg kan ikke huske den
men jeg mener den impotere indstiliningerne fra den oe du bruger - så
du skal nok bare instalere den

>jow, men det var min venindes ex ikke. overhovedet.

ok ...jamen jeg er da efter hånden med på at der er nogen hetro mænd
der gerne vil ha den bag i

Fra : Bo Warming

Dato : 18-03-06 01:15

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> wrote in message
> [...]
> ex var også til det der med at få noget i røven. Min venindes ex
> ligeså. Så SÅ ualmindeligt kan det sgu ikke være, for vi færdes ikke

Ved abefest/gruppeknald vil alle overgå hinanden i frigjorthed og
hvorfor så ikke prøve det analpjat man egentlig hader.

Mænd vil gerne prøve pigens røv et par gange indtil de finder ud af at
den ikke har skedens riller og stramhed

Trækkerdrenge er som dameludere - hvis de foregiver behag, belønnes
det.

Men man kan få smag for alt - vanens magt og især
komplimenters/smigers/ros/kærlighedserklæringers magt kan da få mange
til at "kunne lide" uden at udtrykke lide-lse, sogar kan
passion=LIDEnskab kreeres=opgejles.

Postordre-sælgere af erotik-hjælpemidler lever højt på at par gå i
selvsving mht fornyelser for fornyelsernes skyld - men en ordentlig
kunstig skede til onanibrug gider de ikke markedsføre. (Damer har magt
og sidder på guldgrube og vil ikke have sådan robot-konkurrence af
kunstigt guld? )

Som barn ku jeg ikke lide ost og kastede op af pizza. Men man vil være
som andre og nu elsker jeg de sager.

Erogene zoner er biologi-overtro. Alt kan gøres erogent, og nogle
betaler for at få pisk.

Hvis mit liv var værre-end-røvkedeligt, fx isolationscelle, så ville
det være festlig afveksling hvis en grim beskidt fangevogter kom og
kædebandt mig og bollede mig bagi.

Engang nød jeg at trække onani ud i halve timer og der var sejt
højdepunkt i at have holdt udløsningen lige på the point of no return
længe og så komme. Nu nyder jeg det kort og intenst. Man har
forskellige stadier. Forbuden frugt smager bedst og gør pigen sig
kostbar mht sport-i-2-eren så kan hun gøre det til en værdsat vare i
langt samliv. Berømtheder rationerer deres sceneoptræden så ikke
tiltrækningen slides op.
Jeg dræbte næsteseneste samlevers og mit sexliv ved at kritisere, at
hun ikke smed ALLE kludene , inden hun kom til sengen, hvor jeg
ventede nøgen. Vi fik afreageret og når ikke vi skulle have børn, blev
det sjældent. SKÆNDERIER/DEBAT er også sjovere end erotik. Hvad lærer
man af ind-ud når det glider som i smør og stegte duer flyver ind i
munden på en`? Udfordringer er bedre.

"A man never tells you anything until you contradict him.'George
Bernard Shaw(1856-1950)

" Efter et pars skænderi vil manden være ked af at have såret kvinden,
og hun vil være ked af ikke at have såret manden nok. Med suk, gråd
og mimik vil hun søge at få hans humør i bund".
Nietzsche

Men hermed er ikke alt sagt om den sag

"Det er let at dadle. Derfor forsøger så mange det. At rose med
forstand er vanskeligt, derfor gør så få det. Anselm
Feuerbach

"Det, som publikum ikke bryder sig om ved dig, skal du dyrke: det er
det du er. Jean Cocteau

"Dette er en lektion i selvkontrol: Du er et dumt svin! Anders
Bak-Nielsen

"Jeg gør oprør, altså er jeg til Camus

Fra : Blinkhinde

Dato : 18-03-06 08:22

Bo M Mogensen skrev:

> [...]
>
> jeg vil gerne ha noget i røven a: ja ( X ) b:nej ( )
> sæt x inden for parentes for enten ja eller nej efter hvad du er til

Jeg vil gerne have noget i røven. Men jeg tror, at det, der tænder
mig egentlig er det ydmygende og lidt forbudte ved det. Blot "truslen"
om at blive kneppet i røven, hvis jeg ikke gør, som der bliver sagt,
er ophidsende.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-03-06 10:40

On 17 Mar 2006 23:21:34 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

HI Du yndige :)

> [...]
>mig egentlig er det ydmygende og lidt forbudte ved det. Blot "truslen"
>om at blive kneppet i røven, hvis jeg ikke gør, som der bliver sagt,

Hmm det kan jeg såmænd godt se det sexede i - men sig mig en ting gør
det ikke ondt ?

Fra : nana sørensen

Dato : 18-03-06 11:02

> [...]
> MvH
> Bo M Mogensen
> "This Goddamn social life it`s torture dressed as fun" iggi pop

Nej. Hvis det ikke kunne gøres uden smerte, så gjorde de fleste non-SM´ere
det nok ikke, vel? Det KAN gøre ondt, hvis man ikke er forsigtig, eller hvis
man ikke bruger glidecreme. Too much lube is nearly enough.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-03-06 16:38

On Sat, 18 Mar 2006 11:01:40 +0100, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>Nej. Hvis det ikke kunne gøres uden smerte, så gjorde de fleste non-SM´ere
>det nok ikke, vel? Det KAN gøre ondt, hvis man ikke er forsigtig, eller hvis
>man ikke bruger glidecreme. Too much lube is nearly enough.

Hmm ja jeg har godt nok en veninde der kommer på 3 sekunder når hun
for den i røwen .... det er dog blevet indstillet efter hun fik en
byld - men det har dog ikke standset det eje gode pige barn som der nu
har slået sig på fisting - har du prøvet det ?

Fra : nana sørensen

Dato : 18-03-06 18:54

> [...]
> byld - men det har dog ikke standset det eje gode pige barn som der nu
> har slået sig på fisting - har du prøvet det ?

At få den/noget forstærker sommetider orgasme. Men jeg trækker sgu grænsen
ved fisting. Måske ER der en grund til at en pik sjældent er tykkere end en
bæ? Og fisting i fissen skal jeg bare ikke prøve. At all. Alene tanken
tænder mig af, følelsen ville være mere vammel om muligt.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-03-06 20:05

On Sat, 18 Mar 2006 18:53:31 +0100, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

HI Nana - jeg kan se du ikke fik hentet den qvote fix :) ?

>At få den/noget forstærker sommetider orgasme.

ok

>Men jeg trækker sgu grænsen
>ved fisting.

Hmm ....

> Måske ER der en grund til at en pik sjældent er tykkere end en
>bæ?

jaee nu skal jeg ikke kunne gøre mig klog på størelse a afføring da
jeg ikke en gang tager mig den frihed at eksaminere min egen - temligt
ureglmæsige toilette.

> Og fisting i fissen skal jeg bare ikke prøve. At all. Alene tanken
>tænder mig af, følelsen ville være mere vammel om muligt.

Hæ hæ Nå ja nu vil du jo heller ikke være mor så ...

Fra : sdsf

Dato : 18-03-06 20:32

nana sørensen skrev:

> At få den/noget forstærker sommetider orgasme. Men jeg trækker sgu grænsen
> ved fisting. Måske ER der en grund til at en pik sjældent er tykkere end en
> bæ?
Ok, så grunden er, at så passer pikken op i røven.
Det er jo smart

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-03-06 23:10

<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>At få den/noget forstærker sommetider orgasme.

fedest lige lidt ot dyrk lige mine babes her

http://www.hollymariecombs.dk/Chokmah/pets/album/index.html

ja jeg går ud fra du ved det men for en sikkerheds skyld så tryg på de
små billeder så bliver de store :)

Fra : sdsf

Dato : 18-03-06 20:20

Bo M Mogensen skrev:

> [...]
> byld - men det har dog ikke standset det eje gode pige barn som der nu
> har slået sig på fisting - har du prøvet det ?

Trist med den byld i røwen

I den situation, er det selvfølgelig fristende at slå sig på fisting.

Måske du skulle prøve den her på røwen ?
http://www.hottoys4you.com/varegrupper/sexlegetoej-for-kvinder/vaginapumpe/vibrerende-vagina-suger.html

Den kan måske hjælpe til med at få den skide byld tømt ud. :-|

Der er masser af spændende anal legetøj

Flexi Felix
http://www.scorshop.dk/2/230/1523402

Eller du kan prøve den her i din røw:
http://www.billigdildo.dk/shop/productinfo.asp?id=40494%2D199

Når I er blevet den byld kvit, kan din veninde så få den i røwen,
og du pumper den bare op så hun bliver jomfruelig snæver igen efter
al den fisting.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-03-06 23:16

On Sat, 18 Mar 2006 20:19:47 +0100, sdsf <sdsf@her.der.dk> wrote:

>Trist med den byld i røwen

ja jeg har ellers kneppet hende da hun var 17 det er simpelthend det
strameste fisse jeg nogensinde har fået - men der kan jeg huske at jeg
kørte pikken sådan på skift i stød i mod røw og kusse og det var hun
helt wild med.

>I den situation, er det selvfølgelig fristende at slå sig på fisting.

ja det har hun så gjort

>Måske du skulle prøve den her på røwen ?
>http://www.hottoys4you.com/varegrupper/sexlegetoej-for-kvinder/vaginapumpe/vibrerende-vagina-suger.html

Nahh jeg sgu jeg sider over du ...

>Den kan måske hjælpe til med at få den skide byld tømt ud. :-|

Hmm jow ?

>Der er masser af spændende anal legetøj
>
>Flexi Felix
>http://www.scorshop.dk/2/230/1523402
>
>Eller du kan prøve den her i din røw:
>http://www.billigdildo.dk/shop/productinfo.asp?id=40494%2D199

Nahh jeg tro sgu da stadigt jeg takker af

>Når I er blevet den byld kvit, kan din veninde så få den i røwen,
>og du pumper den bare op så hun bliver jomfruelig snæver igen efter
>al den fisting.

ja nu er der godt nok gået nogen år siden jeg var på hende - jeg har
ellers forsøgt mange gange - hun er en formidabel kvinder f bryst skål
og det STÅR ikke et gram fedt på mave røw lår osv bare muskler hun har
simpelthend en gude krop - hun ligner viterligt en forbedring af en
græsk skulptur - hæ hæ bortset fra næssen den har et knæk - hvad jeg
mopper hende noget med når hun selv falder i svime over hvor godt hun
ser ud :)
men som hun siger den gir karekter ...

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-03-06 12:27

"Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> mig egentlig er det ydmygende og lidt forbudte ved det. Blot "truslen"
> om at blive kneppet i røven, hvis jeg ikke gør, som der bliver sagt,

Tal pænt - ellers skal jeg sgu' komme forbi og give dig et klap eller to i
røven, skal jeg!

Fra : Blinkhinde

Dato : 18-03-06 22:40

Jens Bruun skrev:

> "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tal pænt - ellers skal jeg sgu' komme forbi og give dig et klap eller to i
> røven, skal jeg!

Nu var det ikke *klap* jeg ville ha' i røven, Jens... Men skidt, hvis
det er dig, kan jeg nok nøjes med det (-;

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-03-06 23:23

On 18 Mar 2006 13:40:14 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

>Nu var det ikke *klap* jeg ville ha' i røven, Jens... Men skidt, hvis
>det er dig, kan jeg nok nøjes med det (-;

Uhhh B så er det tid til at blive paranoid min gode ven er privat
detektiv og e rlige kommet hjem fra 5 mdr i østen han kan finde ALT
...... så nu skal du passe på jeg ikke kommer med
min Jens Bruun maske ;)

så skal du fanme få noget kølle ...
ejj .....

( jeg laver fis - jeg ved hvor hys du er om din anonymitet )

Fra : ThomasB

Dato : 19-03-06 00:11

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.dk> skrev i en meddelelse

> så skal du fanme få noget kølle ...
> ejj .....

Det er faktisk meget sjovt det her.

Bo MM har fedtet for Blinkhinde i flere måneder, han har været forstående,
feminin, lyttende - ja han har været helt nede og vende det pinlige, og
først nu, efter massevis af indlæg, tør han sige noget rigtigt frækt, og så
falder det til jorden med et brag

Jens Bruun skrev et par enkelte indlæg, og han får nu lov til at klappe
Blinkhinden i røven - ja hun tigger nærmest efter mere

Måske har jeg bare en sær humor?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-03-06 00:46

On Sun, 19 Mar 2006 00:11:23 +0100, "ThomasB"

>Det er faktisk meget sjovt det her.

ah - ha

>Bo MM har fedtet for Blinkhinde i flere måneder

nu træffer det sig sådan hun er en af de få fornuftige skirbenter som
nærværende forum har fået på siden 2001 så det kan jeg ikke se noget
sært i

>, han har været forstående,
>feminin, lyttende

og synden ligger hvor ?

>- ja han har været helt nede og vende det pinlige

hvor ? nu er jeg klar over at du ikke har åndsevner til at sætte en
messge id - men det ville jo være rart at vide hvad du talte om i i
stedet for dine laterlige kællinge fornemelser.

>, og
>først nu, efter massevis af indlæg, tør han sige noget rigtigt frækt

Det var en morsomhed

>, og så
>falder det til jorden med et brag

er det bare dig der har det sådan eller mener du det er mange der har
det sådan ?

>Jens Bruun skrev et par enkelte indlæg, og han får nu lov til at klappe
>Blinkhinden i røven - ja hun tigger nærmest efter mere

ah-ha teori til praksis - blikhinde er "hysterisk" omkring sin
anonymitet , selv om hun er frisk for en lille flirt - men efter som
jeg nu rent faktisk kan finde folk da jeg arbejder lidt for en privat
detektiv - fandt jeg det væsentligt at pointere jeg respekterede
hendes privat liv og aldrig ville krænke det

>Måske har jeg bare en sær humor?

nej du er bare plat

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-03-06 20:24

> nej du er bare plat

Du forekommer at være en anelse anspændt og indebrændt. Kan det virkelig
have sin rigtighed?

Fra : ThomasB

Dato : 19-03-06 22:50

> [...]
>
> nu træffer det sig sådan hun er en af de få fornuftige skirbenter som
> nærværende forum har fået på siden 2001 så det kan jeg ikke se noget

Det gør det da ikke bedre, at du har kendt hende i 5 år

> og synden ligger hvor ?

Hvem taler om synd?

> hvor ? nu er jeg klar over at du ikke har åndsevner til at sætte en
> messge id - men det ville jo være rart at vide hvad du talte om i i
> stedet for dine laterlige kællinge fornemelser.

Men jeg kan finde ud af, at læse en tråd på 12 indlæg.

> er det bare dig der har det sådan eller mener du det er mange der har
> det sådan ?

Hvordan?

> [...]
> detektiv - fandt jeg det væsentligt at pointere jeg respekterede
> hendes privat liv og aldrig ville krænke det

Du har da ikke respekteret hendes privatliv, når du taler om at finde hendes
adresse.

> nej du er bare plat

Det er der ingen tvivl om - hvori består synden?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-03-06 15:56

On Sun, 19 Mar 2006 22:49:50 +0100, "ThomasB"
<usenet*fjern*@*fjern*2ma2.dk> wrote:

>Det er der ingen tvivl

PLONK

Fra : ThomasB

Dato : 20-03-06 17:20

> PLONK

KNOLP

Fra : Blinkhinde

Dato : 20-03-06 08:59

Bo M Mogensen skrev:

> Uhhh B så er det tid til at blive paranoid min gode ven er privat
> detektiv og e rlige kommet hjem fra 5 mdr i østen han kan finde ALT

Ser han godt ud, ham dér din detektivven? For så kunne det da være,
at jeg skulle invitere ham ind på en kop kaffe.
- Men kan du så ikke lige give mig et praj om, hvornår han har tænkt
sig at dukke op, så jeg kan sørge for at min mand ikke er hjemme. -
Din gode ven skulle jo gerne komme hjem i god behold.

> ..... så nu skal du passe på jeg ikke kommer med
> min Jens Bruun maske ;)

Drop det nu Bo... Du når ikke Jens til sokkeholderne.

> så skal du fanme få noget kølle ...
> ejj .....
>
> ( jeg laver fis

Det er helt i orden. - Jeg kan tage det.

>- jeg ved hvor hys du er om din anonymitet )

Det burde du måske også begynde at være...

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-03-06 16:01

On 19 Mar 2006 23:59:09 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

>Ser han godt ud, ham dér din detektivven? For så kunne det da være,
>at jeg skulle invitere ham ind på en kop kaffe.

Ja han ser fin ud ....

>- Men kan du så ikke lige give mig et praj om, hvornår han har tænkt
>sig at dukke op, så jeg kan sørge for at min mand ikke er hjemme. -
>Din gode ven skulle jo gerne komme hjem i god behold.

Nahh der er jeg sgu mere bekymere for din mand :) kvinder kan have en
tilbøjelighed til at se uovertrufne egenskaber i derres mand som ikke
altid lige holder i virkligheden .. men nu er det jo ikke sådan han
tgaer ud og slår på tæven - men han er fanme en ordentlig klippert og
har en eller anden vældig uddanenelse i hvordan man pacificere folk

>Drop det nu Bo... Du når ikke Jens til sokkeholderne.

muligvis men jeg gør hvad jeg kan

>Det er helt i orden. - Jeg kan tage det.

jeg ved det ellers havde jeg ikke skrevet det - men tænkte jeg heller
måtte hel gardere.

>Det burde du måske også begynde at være...
'
på ingen måde - Enghavevej 156 - Kbh sv

Fra : Blinkhinde

Dato : 20-03-06 17:17

Bo M Mogensen skrev:

> [...]
> tgaer ud og slår på tæven - men han er fanme en ordentlig klippert og
> har en eller anden vældig uddanenelse i hvordan man pacificere folk

Jamen, det er fint. Så kom du bare med din detektivven.
Han skal da være hjertelig velkommen herhjemme (-:

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-03-06 00:05

On 20 Mar 2006 08:16:53 -0800, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

>Jamen, det er fint. Så kom du bare med din detektivven.
>Han skal da være hjertelig velkommen herhjemme (-:

jamen det er jeg da sikker på han vil se frem til :)

ejj nu er privat detektiver jo primært så anonyme som nogen de
indhenter information og viderbringer dem til kunden det er derres
opgave ( for det meste )

Så er der andre opgaver der omfatter sikkerhed - forsikrings svindel
osv.

Det er nu ikke det store jeg laver for ham lidt overvågning her og der
men primært edb - men han er sgu et eje godt menneske også vi begge
dybt forankeret i vores politiske overbevisning som Radikale :0)

men ikke at det nogen sinde vil ske men sådan rent hypotetisk -
hvordan ville du reagere på hvis der en dag stod en mand og bankede på
din dør og sagde i.flg din internet udbyders ip log har du postet dit
& dat der - ville du ikke synes det var lidt ubehagligt ?

Fra : SBP

Dato : 02-04-06 08:38