ToCA Race Driver 3
Fra : PeetDK

Dato : 17-03-06 18:14

Hej er der ikke en der kan hjælpe mig med dette problem når jeg sætter midt
Force Feedback til og køre lidt så låser det ca. 30 sek. og kommer igen men
det sker tit og det er da ikke noget ven når men vil køre men slår jeg Force
Feedback fra er der ikke noget jeg har hente de ny driver til midt rat og
når jeg spiller F1 Challenge 99-02 så er der ikke nogen problemer er der en
der vil hjælpe mig med at finde udad det midt rat er et Force Feedback
Racing wheel fra Thrustmaster så nu håber jeg der er en der kan hjælpe mig
ellers er de penge jeg gav for det spil bare spildt

MVH PeetDK

Email pklundenator@gmail.com

Fra : anders

Dato : 17-03-06 20:50

Hej
Jeg har et logitech momo rat med force feedback, det kører fantastisk godt
med toca3 og jeg har ikke oplevet at der er problemer med det tævrt om, men
jeg har en god ven som også har invisteret i toca3, han har dog kun joystick
med feedback, han oplevede det samme når det var sat til, han var så inde på
deres hejmmeside og kunne se på spørgsmål og svar at der kunne opstå
problemer med feedback,, men som sagt ikke på mit logitech momo rat.
hilsen
anders