wow acc
Fra : Patrick

Dato : 17-03-06 14:44

en acc jeg kan købe

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 17-03-06 16:10

"Patrick" <patrick@nrdc.dk> wrote in message
news:121lf9dq4jgva27@corp.supernews.com...

> en acc jeg kan købe

http://search.ebay.com/WoW-account_W0QQfkrZ1QQfromZR8

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Lars Jensen

Dato : 17-03-06 17:35

Thomas Hejl Pilgaard wrote:
> "Patrick" <patrick@nrdc.dk> wrote in message

> http://search.ebay.com/WoW-account_W0QQfkrZ1QQfromZR8

Groteskt at der er folk der tager 800$ for en account... langt ude....

> / Thomas Hejl Pilgaard | If you understand what | /\ /\ \

Lars B

Fra : Peter T.

Dato : 18-03-06 13:37

Lars Jensen udviste en rettidig omhu og skrev:

> Groteskt at der er folk der tager 800$ for en account... langt ude....

Var det ikke i diablo 2 online, hvor unikke ting blev solgt til 5-10.000
dollars?

--
Mvh. Peter T.

En stemme på Dansk Folkeparti er en stemme på landsskadelig virksomhed.

Fra : Ding-Dong

Dato : 19-03-06 09:13

Peter T. skrev i en meddelelse
> Var det ikke i diablo 2 online, hvor unikke ting blev solgt til 5-10.000
> dollars?
Der er i hvert fald blevet solgt ting meget dyrt i D2/LoD.
Jeg har så den holdning at jeg aldrig ville købe hverken penge eller items
til et spil. Har jeg ikek den ting eller kan købe den ingame så er det bare
ærgeligt:)
Udover det så har jeg heldigvis altid været beriget med gode spilkammerater
og er der noget man ikke selv kan bruge gives det hastigt videre til en der
kan:c)
Med spilsom hilsen

Ding-Dong

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 19-03-06 09:45

On 18 Mar 2006 12:37:28 GMT, Peter T. wrote:

> Var det ikke i diablo 2 online, hvor unikke ting blev solgt til 5-10.000
> dollars?

Jeg tvivler på de prislejer med diablo 2. De sjældneste og mest
eftertragtede ting i Diablo 2 må være de store runer, og de er "Dupet"
temmelig meget så prisen er relativ lav.

Så er der de unikke og set items, men de har normalt ikke samme værdi som
de store runer fordi man med runerne tit kan lave items der slår dem
kvalitetsmæssigt.

Endelig kan man finde nogle gode ting til at putte runerne i, og de kan,
indrømmet, være en del værd, men de runer som man bruger som
betalingsmiddel i spillet kan sagtens skaffes for noget mindre beløb end
nævnt. Hvis der vitterligt er nogle der har betalt de beløb har de efter
min overbevisning slet ikke føling med priserne i spillet.

Jeg checkede lige en "forhandler" af Diablo 2 items, og den dyreste
enkeltting han solgte kostede 250 Euro [1]. (jeg linker ikke til
forhandleren, da jeg af princip er modstander af den slags), og jeg har
svært ved at forestille mig items der er væsentligt dyrere. Bevares, 250
Euro er da også en del at investere i en fiktiv ting :)

En af grundene til at D2-items ikke koster så vanvittig er at spillet er
hacket temmelig meget. Jeg har nævnt duping, men botting foregår også i
stor stil for at finde items.

Ok, nu kom jeg meget sent med i spillet, så mens spillet har været på sit
højeste har priserne sikkert også været højere.

[1] For kendere af spillet drejede det sig om "Tyrael's Might", den
sjældneste ting i spillet (eller er det en Zod-rune?). Personlig ville jeg,
hvis jeg gad, hellere bruge pengene på nogle dyre runeord end T.M.

Fra : Kenneth

Dato : 19-03-06 14:39

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> Var det ikke i diablo 2 online, hvor unikke ting blev solgt til 5-10.000
> dollars?

Der er åbenbart nogle der har masser af penge :)

F. eks i Project Entropia er der en der har købt noget for
over $100.000

Mvh Kenneth

Fra : Propellen

Dato : 18-03-06 18:18

Lars Jensen skrev:

> Groteskt at der er folk der tager 800$ for en account... langt ude....

Men fedt at få 950$ for sin EverQuest konto....

--
/Propellen

"Don´t pull low... Unless you are!"

"The sky is not the limit. The ground is"