Microsoft Internet Exploder
Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 17-03-06 13:34

Hej

jeg sidder med en html fil, der hævdes kun at kunne ses ordentligt med
Exploder. Den har jeg ikke installeret, klarer mig normalt fint med safari
og firefox. Men denne fil vises ikke rigtigt - faktisk kan man ikke finde
hoved og hale i den. Jeg ville derfor hente en Exploder og ser til min
overraskelse, at den ikke findes til downlod længere.
Nogen der ved noget om, hvor den kan findes?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Aksel-Johan Hegrem

Dato : 17-03-06 14:18

Frank Løkkegaard wrote:
> [...]
> overraskelse, at den ikke findes til downlod længere.
> Nogen der ved noget om, hvor den kan findes?

Den lages ikke lenger (for OSX).
Microsoft sluttet omtrent da Apple lanserte Safari.
http://www.microsoft.com/mac/products/internetexplorer/internetexplorer.aspx?pid=internetexplorer

Da kan du bruke IE via Classic

--
Aksel-Johan Hegrem
Brækkatunet 48

8020 BODØ

75 50 83 16 / 913 69 463

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 17-03-06 14:38

Aksel-Johan Hegrem <hegrem@online.no> on fredag 17. marts 2006 at 14:17
+0100 wrote:
>Den lages ikke lenger (for OSX).
>Microsoft sluttet omtrent da Apple lanserte Safari.
> [...]

Ja, det er jeg klar over - men undrer mig bare over at det skal være
nødvendigt at installere classic - det hår a itte møj løst te

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Esben

Dato : 17-03-06 15:21

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> [...]
>
> Ja, det er jeg klar over - men undrer mig bare over at det skal være
> nødvendigt at installere classic - det hår a itte møj løst te

Hent den da fra en 10.3 installation, hvis du har sådan en i nærheden.

ellers har jeg zippet den ned på 7,9 MB og kan sende den til dig....

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 17-03-06 15:01

+0100 wrote:
>Den lages ikke lenger (for OSX).
>Microsoft sluttet omtrent da Apple lanserte Safari.
> [...]

Faktisk står der at den ikke udvikles længere - det gør versionden til
classic da heller ikke. Og der har været en Exploder til OSX. Det er sgdua
lige før man begynder at tro på konspirationsteorier

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 17-03-06 15:48

> [...]

> classic da heller ikke. Og der har været en Exploder til OSX. Det er sgdua
> lige før man begynder at tro på konspirationsteorier

Den er dybt forældet, så jeg tvivler på at den kan vise noget du ikke
kan se i Safari eller Camino/Firefox M$ holdt op med at udvikle på den
for at par år siden og fjernede den fra deres downloadsider i
begyndelsen af året. Hvis du endelig vil pines, så kan den endnu findes
her både til OS X og classic.:
<http://www.tucows.com/preview/205117>

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 17-03-06 21:41

> [...]

> classic da heller ikke. Og der har været en Exploder til OSX. Det er sgdua
> lige før man begynder at tro på konspirationsteorier

Det er mange år siden MS stoppede videre udviklingen af MSIE til Mac,
men EOL var først i 2005.

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 18-03-06 01:00

Hej Frank

Hvis du ikke får fat i den til X, så kan du få den hos mig, hvis du har
en inbox, der kan tage +12mb pr. fil...

mvh. Erik Richard
<erikrichard_NOSP@M_stofanet.dk>

<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 17-03-06 15:46

esha@nospamget2net.dk (Esben) on fredag 17. marts 2006 at 15:20 +0100
wrote:
>ellers har jeg zippet den ned på 7,9 MB og kan sende den til dig....

det ville da være fornemt - adressen fungerer

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Esben

Dato : 17-03-06 16:15

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> esha@nospamget2net.dk (Esben) on fredag 17. marts 2006 at 15:20 +0100
>
> det ville da være fornemt - adressen fungerer

muligvis et par k for stor... (pga mail-mime-halløj formoder jeg...)
men er ved at ryge afsted

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 17-03-06 14:28

> [...]

> hoved og hale i den. Jeg ville derfor hente en Exploder og ser til min
> overraskelse, at den ikke findes til downlod længere.

Det gør den heller ikke

> Nogen der ved noget om, hvor den kan findes?

Hvis du har et 10.1-10.3 installations mide kan du finde den der.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 19-03-06 22:15

kajc@ofir.dk (Kaj Christiansen) on fredag 17. marts 2006 at 15:48 +0100
wrote:
> [...]
>for at par år siden og fjernede den fra deres downloadsider i
>begyndelsen af året. Hvis du endelig vil pines, så kan den endnu findes

Det sker faktisk ind imellem, at jeg støder på en side, der kræver IE for
overhovedet at blive vist. Men en pine, det er det

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 19-03-06 22:16

esha@nospamget2net.dk (Esben) on fredag 17. marts 2006 at 16:15 +0100
wrote:
>muligvis et par k for stor... (pga mail-mime-halløj formoder jeg...)
>men er ved at ryge afsted

Og den er modtaget - 1000 tak!

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 19-03-06 22:17

Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk> on lørdag 18. marts 2006 at 0:59
+0100 wrote:
>Hvis du ikke får fat i den til X, så kan du få den hos mig, hvis du har
>en inbox, der kan tage +12mb pr. fil...

Tak for tilbuddet -men har modtaget filen fra Esben.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311