Overnatning på Bornholm
Fra : Mike

Dato : 16-03-06 22:55

Hej.

Vi er en 10 - 12 vender der til sommer vil en tur til bornholm på Mc.

Er der nogen her i NG`en der kender til overnatningsmuligheder for os på MC.
?

Da det er en "økonomi" tur er dyre overnatninger udelukket, der tænkes på en
100 - 150 kr. pr. nat pr. person.

Mvh.
Mike

Fra : Thomas

Dato : 16-03-06 23:00

"Mike" <xxxxxxxxxxxx@xx.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> MC. ?
>
> Da det er en "økonomi" tur er dyre overnatninger udelukket, der tænkes på

Det er 1800;- pr. døgn. Taler vi om en uge (6 overnatninger) = små 11.000;-.
Det tror jeg godt, at I kan leje et stort sommerhus til. Bornholm er ikke
større, end det er muligt at have ét udgangspunkt til en uges ferie...

Venlig hilsen
Ths.

Fra : Lars Bjerremand

Dato : 17-03-06 11:54

Møllebakken Familie camping i Svaneke. Udover masser af telt pladser er der
også mulighed for at leje hytte eller campingvogn.

Møllebakken Familie camping tlf.: 56 49 64 62 eller e-mail :
molcamp@post10.tele.dk

Med venlig hilsen

Lars Bjerremand

PS. Eventuelle stavefejl er opstået under transmission

Fra : kent

Dato : 17-03-06 17:56

Mike skrev:

> Da det er en "økonomi" tur er dyre overnatninger udelukket, der tænkes på en
> 100 - 150 kr. pr. nat pr. person.
Det er vel nogenlunde prisen på vandrehjem? Se www.danhostel.dk.
Kvaliteten kan varierer noget.

--

Mvh.

Kent

Fra : Jan A Jensen

Dato : 17-03-06 19:27

> [...]
> MC. ?
>
> Da det er en "økonomi" tur er dyre overnatninger udelukket, der tænkes på

jo da: http://www.rutskerferie.dk/

Det er et rart sted at være, det er en gammel nedlagt skole. og så kan i
overnatte til 125 kr. pr. snude
Så ligger det lidt ude på landet.. Men det gør alt jo på Bornholm
--
Jan A Jensen.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=871

Fra : kc

Dato : 18-03-06 04:36

--
Tager man sin mc med til bornholm? der er kun to vrid ned og op

Bornholm er så lille så der går man rundt eller cykler, har været der flere
gange, kunne ikke komme på den tanke at tage mc'er med.

Men har haft gode rigtige gode ferier derovre uden mc'er hvordan det så
kunne lade så gøre

KC