Valid CSS ... dog med warnings
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 09-01-01 21:22

Jeg har lavet et CSS, der via W3 valideres. Men der er en masse warnings,
som jeg ikke helt kan gennemskue.

Et eksempel på dette er :

Line : 50 Level : 1 Redefinition of border-left-width : TD
Line : 50 Level : 1 Redefinition of border-top-width : TD
Line : 50 Level : 1 Redefinition of border-left-style : TD
Line : 50 Level : 1 Redefinition of border-top-color : TD
Line : 50 Level : 1 Redefinition of border-left-color : TD
Line : 50 Level : 1 Redefinition of border-right-style : TD
Line : 50 Level : 1 Redefinition of border-bottom-width : TD
Line : 50 Level : 1 Redefinition of border-top-style : TD
Line : 50 Level : 1 Redefinition of border-bottom-style : TD
Line : 50 Level : 1 Redefinition of border-right-color : TD
Line : 50 Level : 1 Redefinition of border-bottom-color : TD
Line : 50 Level : 1 Redefinition of border-right-width : TD

Jeg er usikker på, hvor meget jeg skal lægge i det ... men er det den
fortæller mig ikke, at jeg har lavet om på default-værdien af rammen om en
celle ?

Hvordan laver jeg det, så den ikke kommer med disse warnings ? Jeg har
kigget på http://www.w3.org/TR/REC-CSS2/tables.html, men jeg kan ikke helt
gennemskue, hvordan jeg gør.

På forhånd tak ...
--
/Jesper
http://stocholm.dk
MSN Messenger: jesperstocholm at hotmail.com
My PGP-key has expired. Get the new at http://stocholm.dk/key.txt

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 09-01-01 21:25

jeg glemte helt: websitet er http://stocholm.dk/testsite og css ligger på
http://stocholm.dk/testsite/styles/main.css

--
/Jesper
http://stocholm.dk
MSN Messenger: jesperstocholm at hotmail.com
My PGP-key has expired. Get the new at http://stocholm.dk/key.txt

Fra : Jette Nielsen

Dato : 09-01-01 23:17

Jesper Stocholm skrev:
> Jeg har lavet et CSS, der via W3 valideres. Men der er en masse warnings,
> som jeg ikke helt kan gennemskue.

Jeg tror du laver fejl her i din definition af TD:

border: inset 0px;
border: outset 0px

Jeg har svært ved at forestille mig, at man kan indsætte den samme egenskab
to gange til en kode. Du har defineret "border" to gange til TD, men du skal
vælge enten "border: inset" eller "border:outset".

Prøv at slette den ene, og se om det ikke hjælper.

--
Jette Nielsen
http://www.webtip.dk

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 09-01-01 23:58

"Jette Nielsen" <jette-nielsen@get2net.dk> wrote in message

> [...]
skal
> vælge enten "border: inset" eller "border:outset".
>
> Prøv at slette den ene, og se om det ikke hjælper.

jasqu ... det hjalp ... ... mange tak ..

--
/Jesper
http://stocholm.dk
MSN Messenger: jesperstocholm at hotmail.com