Familien Gregersen
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 16-03-06 21:11

Jeg båndede "Familien Gregersen" forleden fra TV1000 i hvis udgave den
kører 198 minutter. IMDb siger cirka 240 minutter, så der er jo en vis
difference, må man sige, selv når man tager den tekniske billed- og
tidsforskel imellem biffilm og videofilm i betragtning.

Men bortset fra det, er den så værd at ofre mere end tre timer af sit
liv på at se?

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk - www.ingerslevsgaard.dk

Fra : Claus

Dato : 16-03-06 23:05

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tidsforskel imellem biffilm og videofilm i betragtning.
>
> Men bortset fra det, er den så værd at ofre mere end tre timer af sit

Min DVD, der er en tidligere udlejnings DVD, siger 210 minutter. Om den er
værd at se? Jo, men den er nu en lidt trist omgang, desværre. Det er jo
stort set ikke andet end problemer, problemer, problemer.

Fra : Parker Pyne

Dato : 17-03-06 15:54

"Claus" <anonym@xx.xx> wrote in message
> [...]
> værd at se? Jo, men den er nu en lidt trist omgang, desværre. Det er jo
> stort set ikke andet end problemer, problemer, problemer.

Den var ok, især første halvdel, men at Robert Hansen skulle stoppes ind i
den gavnede ikke, og Sofie Lassen-Kahlke spiller en blanding af Marilyn
Monroe og Cruella de Vil i anden halvdel.

Fra : HC

Dato : 17-03-06 16:48

> Den var ok, især første halvdel, men at Robert Hansen skulle stoppes ind i
> den gavnede ikke, og Sofie Lassen-Kahlke spiller en blanding af Marilyn
> Monroe og Cruella de Vil i anden halvdel.

Ja, det er helt uforståeligt hvad Grasten dog VIL med Robert Hansen. Knægten
kan jo ikke spille?

Nok min absolutte 'hade-spiller' i hele det ganske land..

HC

Fra : Kim2000

Dato : 17-03-06 21:31

> [...]
> tidsforskel imellem biffilm og videofilm i betragtning.
>
> Men bortset fra det, er den så værd at ofre mere end tre timer af sit

Tja, hvis man virkelig brænder for at få en mindre depression her en
fredagaften, så er filmen vel god, det er virkelig en "feel bad" film.

mvh
Kim