Drosling af Yamaha SR 500
Fra : Jesper Petersen

Dato : 16-03-06 20:17

Hej.
Jeg har købt en SR 500 i Tyskland. Jeg kan i de tyske papirer se at den har
27 hk, men i de danske beskrivelser har den over 30.
Er der nogen der ved hvordan jeg hiver de sidste hk ud af den?
Den har jo ikke alt for mange i forvejen..
Mvh Jeppe

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 17-03-06 08:19

> [...]
> Er der nogen der ved hvordan jeg hiver de sidste hk ud af den?
> Den har jo ikke alt for mange i forvejen..

Hej Jeppe

Du sender din motor ned til
http://www.miles-motors.de/motorrad0802tt700.html
De kan det pis!

--
Jens Jacob Bager Jensen
CBR 600 F '98 og Suzuki DR 600 '85

Fra : JimR

Dato : 17-03-06 13:45

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in
message news:441a62eb$0$15784$14726298@news.sunsite.dk...

> Hej Jeppe
>
> Du sender din motor ned til
> http://www.miles-motors.de/motorrad0802tt700.html
> De kan det pis!
>
> --
> Jens Jacob Bager Jensen
> CBR 600 F '98 og Suzuki DR 600 '85
> Polyteknisk MC og Ténéré.dk

Send hele cyklen og få lave brede blankpolerede egerhjul samtidig, det ser
for sejt ud (og jeg fik aldrig selv råd til at gøre det!)

JimR
nu SZR660

Fra : Hekto

Dato : 17-03-06 14:30

Jens Jacob Bager Jensen was thinking very hard :
> De kan det pis!

Pis ???? ...du mener PRIS! ... ikke ???? =

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 18-03-06 09:00

> Pis ???? ...du mener PRIS! ... ikke ???? =

Hej Brian

Tuning er dyrt. En fra Ténéré fik tunet sin XT 500 dernede til 50Hk på
hjulet, og den gik som en raket! Den satte sig efter 11 måneder, og da
tilbød folkene fra Miles at komme til Danmark og reparere den for ham! Hvad
tror du det skulle koste hvis en Ducati tuner kunne hive 80% flere heste ud
af en Pantah, yde garanti på skidet og holde god service. Det koster altså.