Suzuki VZ 800 indkøbs tips ønskes
Fra : MLN

Dato : 16-03-06 20:01

Hej Gruppe

Mit ønske til MC stil og mit budget har ført mig i retning af en Suzuki
Marauder VZ 800.
Jeg regner med at købe sådan en fyr, brugt, inden for den næste måned.
Da det er min første MC vil jeg meget gerne have nogen råd og vejledning til
hvad jeg skal holde øje med når jeg tager ud og kigger.

Håber på god respons
På forhånd tak
Martin Nicolaisen

Fra : none

Dato : 17-03-06 08:59

"MLN" <martin@SLETDETTEmln.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Da det er min første MC vil jeg meget gerne have nogen råd og vejledning
> til hvad jeg skal holde øje med når jeg tager ud og kigger.

Motoren er solid på denne mc, men se alligevel efter det sædvanlige -
oliespild (der må intet være), Kølevæske osv.

Det kan være et problem at der er uorginale potter på, men kan du få de
originale med i handlen ?

Støddæmperne bagpå er noget lort, er de skiftet ? ellers gør det selv til
noget bedre.

Er værkskassen og værktøjet der ? I de tidlige modeller var det en "rulle"
bag moteren, den gik ofte løs og ejerne fjernede den.

Men alt i alt burde den være rimelig problemfri. Der er ikke nogen
karaktiske fejl, og skal man ikke køre langtur - er det en fin cykel. Men
regner du med at køre to på - sydpå - så tag biltoget derned. (En som blev
klog af skade