Så kom den hjem - 4½mdr værksted
Fra : OZ7PUS

Dato : 16-03-06 19:46

Ja efter 4½ mdr. er classicen endelig hjemvendt .. Dejligt med en lille
cruiser i solnedgangen :P
Så hvis jeres "cykel" går i stykker og i gerne vil heve den hurtig igen så
brug IKKE mini motor i Kolding
4½mdr. tog det dem at skifte kæde + tandhjul på den

Nu skal den så bare pudses poleres og gøres fin igen så den rigtig skiner
når det bliver varmer.

OZ3BTO & Tøsen

Fra : Futte & Co.

Dato : 16-03-06 19:54

OZ7PUS wrote:
> Ja efter 4½ mdr. er classicen endelig hjemvendt ..

> 4½mdr. tog det dem at skifte kæde + tandhjul på den

Jow.... det er dælme hurtigt, er'ed så flere tandhjul, eller kuns et
enkelt

> Nu skal den så bare pudses poleres og gøres fin igen så den rigtig skiner
> når det bliver varmer.

Jamen.... det bliver iikkkeeee varmere, såe....spar du bare lidt på
kræfterne

--

Jørgen, Brøndby
Honda CB550F, den fine årgang 1975, nypoleret ...

Fra : OZ7PUS

Dato : 16-03-06 20:13

"Futte & Co." <Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jørgen, Brøndby
> Honda CB550F, den fine årgang 1975, nypoleret ...
> Victoria KR 26 N Aero, en fornem 54'er pudset og klar

Det var begge tandhjul + kæde

OZ3BTO

Fra : Ulvir

Dato : 16-03-06 23:52

OZ7PUS wrote:
> Det var begge tandhjul + kæde
>
> OZ3BTO

Hvor stor var regningen, om jeg må spørge?

Fra : OM

Dato : 17-03-06 09:12

Sikke så mange hams her.
Hilsen 9TM

Fra : N/A

Dato : 18-03-06 07:01

Fra : Ole Axelsen

Dato : 18-03-06 07:01

OZ7PUS wrote:
> "Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> gratis Skal lige siges at det er en "wannabee MC"

Øhh, mon ikke det så er der problemet er? Wannnabe MC, lille cruiser, det
tyder på det er en kineser. De har jo netop ry for at være svære at finde
reservedele til.

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Anders Majland

Dato : 18-03-06 15:13

> Øhh, mon ikke det så er der problemet er? Wannnabe MC, lille cruiser, det
> tyder på det er en kineser. De har jo netop ry for at være svære at finde
> reservedele til.

I første indlæg kaldte han den for "classic" - afair er det en 50ccm aprilia

Fra : OZ7PUS

Dato : 19-03-06 09:47

"Anders Majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i en
meddelelse news:441c1583$0$47063$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> I første indlæg kaldte han den for "classic" - afair er det en 50ccm
> aprilia

Nemmerlig ;)

Konen ville gerne have MC kort men havde aldrig prøvet andet som scootere
og puch maxi så vi købte en classic hun kunne øve sig på.

Nu vil vi så ikke af med den igen :P

OZ3BTO