BF 2 map spørgsmål
Fra : Silver

Dato : 16-03-06 19:35

DAVS!....

Jeg skulle spørge fra min nevø hvordan man kan spille de almindelige maps
offline men så de er ligeså store som når han spiller online, der er der jo
ingen restriktioner i mapstørrelsen.

Han vil gerne spille offline lidt da han er ret dårlig og syntes det er
træls han hele tiden bliver skældt ud af folk som er bedre end ham, så vil
han træne offline men helst så hele mappen var til rådighed.

Kan det lade sig gøre?

Mvh
Silver.

Fra : Bjarne K.

Dato : 16-03-06 20:48

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> træls han hele tiden bliver skældt ud af folk som er bedre end ham, så vil
> han træne offline men helst så hele mappen var til rådighed.

Ikke bare sådan lige, der skal vist installeret en mod (tror jeg), men
hvorfor får han skælud ?

Jeg er også ret dårlig, men har da aldrig fået skældud, allerhøjest
bøllebank af modstanderen.
(Ret faktisk er jeg blevet meget dårligere her på det sidste, ander ikke
hvad grunden er, men jeg bliver nakket hele tiden)

Han skal bare lade være med at ødelægge det for andre ved f.eks at lave
teamkills o.s.v.

Bjarne K.

Fra : Lars Jensen

Dato : 17-03-06 17:31

Bjarne K. wrote:
> [...]
> hvorfor får han skælud ?
>
> Jeg er også ret dårlig, men har da aldrig fået skældud, allerhøjest

Næh - det samme her, jeg er også rimelig ringe (er først lige kommet
over 1000 i score), men jeg bliver da også sjældent skældt ud - har
måske fået en enkelt kommentar for noget teamkill, men teamkill laver
alle ind i mellem...

Måske er han bare uheldig - jeg synes han skal "køre på" online, det er
der den rigtige træning foregår...

> --
>
> Med venlig hilsen
>
> Bjarne K.

Lars B

Fra : Silver

Dato : 17-03-06 17:46

> [...]
> over 1000 i score), men jeg bliver da også sjældent skældt ud - har
> måske fået en enkelt kommentar for noget teamkill, men teamkill laver

Tak for jeres svar, og ja jeg lurede også lidt over det med skældud men da
det var hvad han sagde så lod jeg det gå videre.

Nu har jeg så haft fat i ham og som den skide lille møgnevø han nu er så var
det åbenbart en nødløgn for at få mig til at hjælpe ham :D, så jeg lod ham
selvfølgelig stege lidt i sit eget fedt.

Han var tilsyneladende møgtræt af at tabe i det hele tiden (dø), og jeg VED
at han er en dårlig taber (har selv spillet forskellige spil med ham og
kender hans reaktioner hehe).

Men tak for jeres svar.

Mvh
Silver.

Fra : FedeDorit

Dato : 16-03-06 22:13

> [...]
> træls han hele tiden bliver skældt ud af folk som er bedre end ham, så vil
> han træne offline men helst så hele mappen var til rådighed.

Man kan vist rette i en config-fil så man kan spille 32 eller 64 spillere
(bots) i singleplayer...prøv at spørge i forummmet på www.bfgeeks.dk
Det er nok den bedste BF2 side i DK...

Fra : BuFFerz

Dato : 17-03-06 00:11

> Man kan vist rette i en config-fil så man kan spille 32 eller 64 spillere
> (bots) i singleplayer...

.... på 16 player banerne ja...
bots kan ikke spille på 32 og 64