Blackbird erfaringer og viden??
Fra : Søren Mortensen

Dato : 16-03-06 18:52

Hej i gruppen,

Går og overvejer at købe en brugt Blackbird, men mi kendskab strækker sig
til en ½ times prøvetur tilbage i 1999...

Er der nogen der har nogen erfaringer med sådan en maskine de vil dele?

Når jeg nu skal ud og købe brugt er der så noget jeg skal være specielt
opmærksom på? Var der noget med knastkædestrammeren?

Jeg har ikke besluttet mig for årgang, men har heller ikke helt styr på
opdateringer - er der nogen der har det?

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 16-03-06 19:10

"Søren Mortensen" <mortensens"@"email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har ikke besluttet mig for årgang, men har heller ikke helt styr på
> opdateringer - er der nogen der har det?

Du vil sikkert kunne få en del oplysninger i www.honda-blackbird.dk klubben.
Hilsen Matthias

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 16-03-06 19:30

Jeg er temmelig glad for min. Jeg har ingen problemer haft udover laderelæ.
Men det er vist ikke kun et Honda problem. Skulle det drille, så ring til
Schnabel, det duer.

Min er en årgang '98, og der har ikke været noget med knastkædestrammer. Der
findes nogle rundt omkring som nærmer sig 200.000 km, uden problemer. Min
har dog kun kørt ca. 50.000km.

Der er god komfort til mig. Jeg er 193cm høj. Men er du kort, kan der være
langt til styret

Prøv den og køb den

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Ukendt

Dato : 17-03-06 06:16

Hej

Jeg har kørt over 100000km. på bird, det er en utrolig stærk mc.

Har ikke haft problemer med ladning og først da jeg fik skrappere knaster

i begynde knastkæden at rasle, men en ny koster ca.800kr, og er skiftet

på 10min.efter h.kåbeside er afmont.( det tager vel 5min.).

Første vinter jeg havde min skilte jeg forende og bagende ad og smurte

det op, det gør jeg hveranden vinter og har betydet at der ikke er skiftet

hverken kronrørslejer eller lejer i bagsvinger eller link.

Hygge PD CBR1100t