Netbank login
Fra : Ole C

Dato : 16-03-06 12:23

Når jeg skal logge ind på Skandiabankens netbank er der pludselig kommet en
ramme omkring login-boksen når jeg fører musen henover den - og et lille
skilt dukker op ved cursoren med sætningen "Klik for at aktivere og bruge
dette objekt". Og det er da også nødvendigt for at kunne skrive password.
Er det Skandiabanken der har tilført siden noget ekstra sikkerhed - eller
mig der uforvarende har fået ændret en indstilling? (- for noget JavaScript,
formoder jeg.)
--
vh
Ole C

Fra : NikonPro.dk

Dato : 16-03-06 13:29

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er det Skandiabanken der har tilført siden noget ekstra sikkerhed - eller
> mig der uforvarende har fået ændret en indstilling? (- for noget

Jeg oplever det samme hos BG-Netbank

?????

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 16-03-06 15:35

NikonPro.dk" <mail"fjern-dette skriblede:

> Jeg oplever det samme hos BG-Netbank
>
> ?????

Det gør jeg ikke og har også BG Bank

--
Lars Fragstrup

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-06 13:32

Ole C wrote:

> Er det Skandiabanken der har tilført siden noget ekstra sikkerhed - eller
> mig der uforvarende har fået ændret en indstilling?

Du burde kunne få det mest pålidelige svar ved at spørge banken.

--
Kasper Dupont -- Rigtige mænd skriver deres egne backupprogrammer
#define _(_)"d.%.4s%."_"2s" /* This is my new email address */

Fra : John

Dato : 16-03-06 16:02

"Ole C" skrev i en meddelelse

> [...]
> password.
> Er det Skandiabanken der har tilført siden noget ekstra sikkerhed

Næppe, men Mikroblød har noget rettigheds-halløj omkring activex, og du har
sikkert installeret nedenstående update:
http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=24565

Læs evt mere hos Microsoft:
http://support.microsoft.com/kb/912945

Du kan i tilføj/fjern programmer (markér Vis Opdateringer) slette KB912945,
så stopper tyranniet, ihvertfald for nu....

Mvh John

Fra : Ole C

Dato : 16-03-06 18:15

John skrev blandt andet:

> Du kan i tilføj/fjern programmer (markér Vis Opdateringer) slette
> KB912945, så stopper tyranniet, ihvertfald for nu....

Det gjorde tricket.
Det var en af de valgfrie opdateringer - og jeg ved jo egentlig godt at man
ofte skal holde sig fra dem....
Tak for hjælpen!
--
vh
Ole C

Fra : John

Dato : 16-03-06 18:34

"Ole C" skrev i en meddelelse

> Det gjorde tricket.
> Det var en af de valgfrie opdateringer - og jeg ved jo egentlig godt at
> man ofte skal holde sig fra dem....

Jep.. i hvert fald lige læse lidt om dem..verdens rigeste Bill er blevet
noget agressiv på sine gamle dage..:(

> Tak for hjælpen!

Velbekomme.. og tak for tilbagemelding!

Mvh John