Norton Internet Security ?
Fra : Viggo Offersen

Dato : 16-03-06 10:12

Hej
Vi har købt en ny computer for en måned siden og der var der Norton
indstaleret gratis i 2 mdr. så nu påminder den at den snart skal opdateres,
men det er meget dyr herfra deres hjemmeside, så vi købte en ny, men skal
den der er i afindstaleres eller kan man give den en ny produktnøgle?
Hilsen
Viggo

Fra : Ole C

Dato : 16-03-06 12:27

Viggo Offersen skrev blandt andet:

> [...]
> opdateres, men det er meget dyr herfra deres hjemmeside, så vi købte
> en ny, men skal den der er i afindstaleres eller kan man give den en

Det lyder da mystisk at en ny version er billigere end at foorny den
bestående version?
Men der kan da ikke ske noget ved at prøve blot at lægge den nye
produktnøgle ind.
Ellers må I i gang med at afinstallere den bestående udgave, men jeg forstår
på andre indlæg, at det efterhånden kan være en større opgave med Norton, så
det er muligt I skal hente hjælp på Symantecs hjemmeside.
--
vh
Ole C

Fra : Ole C

Dato : 17-03-06 09:28

> [...]

> opdateres, men det er meget dyr herfra deres hjemmeside, så vi købte
> en ny, men skal den der er i afindstaleres eller kan man give den en

Af-installering af Norton har netop i går været oppe i
dk.edb.system.ms-windows.
Emnet er "Afinstallering af Norton antivirus"

--
vh
Ole C

Fra : Viggo Offersen

Dato : 17-03-06 12:47

Tak Ole!!
Jeg prøver om 22 dage når den er udløbet.
Viggo