E-Mail
webnoob 5265
Tiscali mail...fejl
Fra : Bo Hellum

Dato : 16-03-06 09:09

Hej alle

Når jeg vil tjekke min post i outlook så får jeg fejl på brugernavn eller
password, men når jeg bruger samme brugernavn og password på webmail fra
Tiscalis hjemmeside, så kommer jeg fint ind.

Er der nogen der kan sige mig hvad problemet kan være, evt. postserver til
indgående og udgående? Jeg har ikke lavet noget om i mit mail program, men
de sidste 2 dage har jeg ikke kunne tjekke post.

Bo

Fra : Asboe

Dato : 16-03-06 09:34

Bo Hellum skrev i <44191d05$0$865$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>:

>Når jeg vil tjekke min post i outlook så får jeg fejl på brugernavn eller
>password, men når jeg bruger samme brugernavn og password på webmail fra
>Tiscalis hjemmeside, så kommer jeg fint ind.

Tele2 har ændret på login proceduren for tidligere Tiscalikunder uden
at informere om det! Se i anden gruppe 'dk.edb.internet.udbydere'

--
Hilsen Asboe
Navnet i e-mail adressen er spejlvendt!

Fra : Bo Hellum

Dato : 16-03-06 10:58

"Asboe" <bo@eobsa.net> wrote in message

> Tele2 har ændret på login proceduren for tidligere Tiscalikunder uden
> at informere om det! Se i anden gruppe 'dk.edb.internet.udbydere'

Tak jeg prøver

Fra : Calle.

Dato : 20-03-06 10:18

Bo Hellum wrote:
> [...]
> postserver til indgående og udgående? Jeg har ikke lavet noget om i
> mit mail program, men de sidste 2 dage har jeg ikke kunne tjekke post.

du skal have hele mail adressen intastet som brugernavn i dit mailprogram

--
**** Calle. ****

Fra : Peter Loumann

Dato : 21-03-06 16:50

On Mon, 20 Mar 2006 10:18:02 +0100, Calle. wrote:

> du skal have hele mail adressen intastet som brugernavn i dit mailprogram

Tak! Det løste et problem jeg også havde fået.

http://pedalo.dk/thailand/