BF2 Euro Forces
Fra : Keldo

Dato : 16-03-06 08:22

hejsa
jeg har hentet og installeret EF men hvordan spiller jeg det? Hvor starter
jeg det op?

Fra : Jan

Dato : 16-03-06 10:20

Hej

Det er blot en del af almindelig BF 2, du skal blot joine en af de servere
som kører de nye euro forces map.

Hilsen

Jan

Fra : keldo

Dato : 16-03-06 16:42

hehe, ja det fandt jeg ud af. Jeg kiggede forgæves efter et blåt 2tal som
skulle indikere EF servere. Men mine EF servere har stadig et rødt 2tal. Har
dine også det?