Gummikant til kåbeglas -hvor?
Fra : MKS - 74

Dato : 15-03-06 22:31

Jeg skal ha' monteret et porno-(blue iridium)kåbeglas. Desværre er der
ingen anti-halshugger gummi/plastic-liste med, så har nogle en ide til
hvor man kan købe en passende størrelse liste og også gerne et
fornuftigt klæbestof at fæstne den med?

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : Steen Gruby

Dato : 15-03-06 22:40

On Wed, 15 Mar 2006 22:31:00 +0100, MKS - 74 <mks74temp@gmail.com>
wrote:

Hej Michael.

> [...]
>ingen anti-halshugger gummi/plastic-liste med, så har nogle en ide til
>hvor man kan købe en passende størrelse liste og også gerne et

Den slags lister benyttes i elektronikindustrien til at sætte på
kabinet kanter ol.
De fås med modhager, således at de blot presses ind over kanten og
sidder på den måde rimelig godt fast.
De fås også med stålindlæg, og så er de næsten ikke til at flå af
igen.
Prøv at kigge lidt hos diverse elektronik en gros firmaer.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : MKS - 74

Dato : 15-03-06 22:42

On Wed, 15 Mar 2006 22:39:54 +0100, Steen Gruby <oz9zi@virker.ikke>
wrote:

>Prøv at kigge lidt hos diverse elektronik en gros firmaer.

Thank U - Det prøver jeg!

Fra : Steen Gruby

Dato : 15-03-06 22:58

On Wed, 15 Mar 2006 22:42:23 +0100, MKS - 74 <mks74temp@gmail.com>
wrote:

Hej Michael.

>Thank U - Det prøver jeg!

Jeg sidder lige og graver i er RS katalog

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 15-03-06 23:11

MKS - 74 skrev:
> [...]
> ingen anti-halshugger gummi/plastic-liste med, så har nogle en ide til
> hvor man kan købe en passende størrelse liste og også gerne et

Mon ikke du kan finde en her:

http://www.sindby.dk/ref.aspx?id=896

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : MKS - 74

Dato : 15-03-06 23:17

On Wed, 15 Mar 2006 23:11:25 +0100, Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk>
wrote:

>http://www.sindby.dk/ref.aspx?id=896

Hold da op, jeg bliver helt rundtosset af alle de muligheder ,
takker!

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 15-03-06 23:36

MKS - 74 skrev:

> Hold da op, jeg bliver helt rundtosset af alle de muligheder ,
> takker!

Ja, man kan blive som et barn i en slikbutik. De kan måske også henvise
til en der kan sælge en stump. De par gange jeg har snakket med dem har
de været flinke.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Steen Gruby

Dato : 15-03-06 23:20

On Wed, 15 Mar 2006 23:11:25 +0100, Ib Jakobsen <senator@post.tele.dk>
wrote:

Hej Ib.

>Mon ikke du kan finde en her:
>
>http://www.sindby.dk/ref.aspx?id=896

Jo, der var den

RS har den der er under varenummer 33.307 under varenummer 823-544.
Desværre er prisen 472 Kr plus moms for 20 meter
Prøv Sindby.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Hekto

Dato : 15-03-06 23:51

> [...]
> til
> hvor man kan købe en passende størrelse liste og også gerne et

Jeg plejer at købe det hos Louis. De har det i længder af 1 meter. Det
står sammen med kåbeglas på deres side.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : MKS - 74

Dato : 16-03-06 00:08

On Wed, 15 Mar 2006 23:50:56 +0100, Hekto <urxgb@urxgb.qxROT13> wrote:

>Jeg plejer at købe det hos Louis. De har det i længder af 1 meter. Det
>står sammen med kåbeglas på deres side.

Hmmm - jeg handler vist _for_ lidt hos Bagers fjernlager , når jeg
kunne overse den indlysende mulighed, tak for tippet!

Fra : Armand

Dato : 16-03-06 00:17

MKS - 74 wrote:

> Hmmm - jeg handler vist _for_ lidt hos Bagers fjernlager , når jeg
> kunne overse den indlysende mulighed,

GRILL!

--
Armand.

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-03-06 11:51

MKS - 74 wrote:

> Hmmm - jeg handler vist _for_ lidt hos Bagers fjernlager , når jeg
> kunne overse den indlysende mulighed, tak for tippet!

De har også de nødvendige pornolooks du efterspørger

--
vh
Torben

Fra : MKS - 74

Dato : 16-03-06 12:03

On Thu, 16 Mar 2006 11:50:35 +0100, Torben Scheel
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>De har også de nødvendige pornolooks du efterspørger

Har set, så er spørgsmålet bare hvilken pornofarve liste der passer
bedst til et blue iridium? ....blåt måske.

Fra : Torben Scheel

Dato : 16-03-06 12:48

MKS - 74 wrote:

> Har set, så er spørgsmålet bare hvilken pornofarve liste der passer
> bedst til et blue iridium? ....blåt måske.

neonsort..