Fedest F.E.A.R eller NOT
Fra : Vegetaren fra Aros \~

Dato : 15-03-06 20:10

Godt jeg startede med at låne en dvd med spillet inden køb. Det viser sig,
at jeg bare lige skal afinstallere Daemon tools, Nero 7, og hvad
spilproducenten ellers ikke kan lide af mit software før jeg kan starte
spillet.

Desuden brugte jeg en god times tid på at hente en opdatering på 2-300MB som
spillet anbefalede FØR det crashede på grund af daemon tools. Efter download
af opdatering får jeg så at vide af spillet, at den ikke passer til min
version af spillet, og jeg tænker mit igen igen
Nu kan Spil-producenten så gætte om jeg vil slette meget af mit software
eller jeg bare lader være med at købe spillet

Tilbage til UT2004

--
Venlig hilsen Vegetaren fra Aros ( 8000 )
---------------------------------

Fra : OliMic

Dato : 15-03-06 20:26

> Nu kan Spil-producenten så gætte om jeg vil slette meget af mit software
> eller jeg bare lader være med at købe spillet

Ja, de er så pisse irriterende.
Du kan nu godt spille det alligevel.
Hent CureROM her: http://www.daemon-tools.cc/dtcc/showthread.php?t=9783

Det er et lille program, som skjuler alt det spillet ikke kan lide

Fra : sniper_Nolight

Dato : 16-03-06 07:40

Efter download
> af opdatering får jeg så at vide af spillet, at den ikke passer til min
> version af spillet, og jeg tænker mit igen igen

hehe - jeg fik en mail fra coolshop hvor jeg købte spillet, hvori de linkede
til nyeste patch (fin service i øvrigt) og efter endt download fik jeg samme
besked som dig og kunne slette filen igen

jeg har dog ingen problemer haft med spillet ellers.
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : belial

Dato : 16-03-06 20:46

> hehe - jeg fik en mail fra coolshop hvor jeg købte spillet, hvori de
> linkede til nyeste patch (fin service i øvrigt) og efter endt download fik
> jeg samme besked som dig og kunne slette filen igen

Fin service min bare... jeg fik samme mail og fik at vide at, EFTER at have
downloaded patchen, at den ikke passede til min version af spillet. Det er
sgu ringe!

Fra : sniper_Nolight

Dato : 17-03-06 15:55

> Fin service min bare... jeg fik samme mail og fik at vide at, EFTER at
> have downloaded patchen, at den ikke passede til min version af spillet.
> Det er sgu ringe!

netop - det er lidt ømt

Fra : Kim2000

Dato : 18-03-06 14:17

"Vegetaren fra Aros ( 8000 )" <vegetarenNOMEAT@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4418666b$0$46980$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> at jeg bare lige skal afinstallere Daemon tools, Nero 7, og hvad
> spilproducenten ellers ikke kan lide af mit software før jeg kan starte

Og hvis Microsoft gjorde det samme stod alle i kø for at kritiserer det.....

mvh
Kim, der lige kom med en bemærkning

Fra : sniper_Nolight

Dato : 19-03-06 10:57

> Og hvis Microsoft gjorde det samme stod alle i kø for at kritiserer
> det.....

jeg tror nu osse vegetaren kritiserer/brokker sig