Søger tørdragt
Fra : Emil Pedersen

Dato : 15-03-06 19:08

Halløjsa.

Jeg går og kigger lidt efter en tørdragt da jeg er ved at blive lidt
kuldeskær hæhæ.
Mit problem er dog at jeg er 177 høj rundt regnet, men bruger omkring str 47
i sko.
Så det jeg kigger efter er en dragt til en person med en højde på 175-180 cm
og en støvlestørrelse på 45/46 (hvis de er store i størrelserne!) Ellers 47.
Dragten skal være triliminat.
Nogen der har sådan en til at ligge?

Med venlig hilsen Emil Pedersen

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-06 23:48

Jeg har en til 185 cm slank i modellen med str 45 stor i str . men om det er
nok ved jeg ikke

Dragten er Aquilliun HD (Kan det staves sådan ) med tishul med nye Hånd
Manchetter , men der skal ny hætte på

Nypris 7500 kr

2500 kr som den er

Befinder sig i Skanderborg

Per E

Og meget andet Dykkergrej som også skal sælges bla. 2X7 l flasker som skal
trykprøves

Fra : Emil Pedersen

Dato : 16-03-06 00:13

Dette kunne måske have en hvis interesse.
Har du billeder? Og hvilken farve har dragten?

Fra : Thomas Mikkelsen

Dato : 16-03-06 09:57

> [...]
> Så det jeg kigger efter er en dragt til en person med en højde på 175-180
> cm og en støvlestørrelse på 45/46 (hvis de er store i størrelserne!)

Jeg har selv kigget lidt efter en brugt trilaminat, og på Ebay faldt jeg
over denne:

http://cgi.ebay.co.uk/Brand-New-Typhoon-Nexus-II-Diving-Drysuit-Drysuits_W0QQitemZ7224743137QQcategoryZ73994QQrdZ1QQcmdZViewItem

De skulle have en Medium Large (perfekt til mig) men med str 12 i støvler
(ikke godt til mig, men godt for dig).
Det kan være det var en ide. Den er ny og til at betale sig fra.

Thomas Mikkelsen

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 16-03-06 10:41

Emil Pedersen wrote:

> [...]
> og en støvlestørrelse på 45/46 (hvis de er store i størrelserne!) Ellers 47.

Hvis ikke du finder en brugt, kan du overveje at få den målsyet. En
smule dyrere, men så er du sikker på at den passer.

Check fx DUIs

http://www.dui-online.com/dry_tls.htm (special production series, made
to order).

Vh

Ole

Fra : Emil Pedersen

Dato : 16-03-06 14:25

Den på Ebay sender de kun til England (UK)
står her
Postage, payment details and return policy
Domestic Handling Time
Will usually dispatch within 1 working day of receiving
cleared payment.

Postage Cost Services Available Available to
£6.90 Other Courier United Kingdom only

Will post to United Kingdom.

Lidt en skam det er ellers en fin dragt!

--------------------

Ja Dui´s dragter er sq fine.
Men en tand for kostbare til mig.
Da det eneste dykkerudstyr jeg vil eje er en dragt til over
10.000 og en dykkerlygte

begin 666 s.gif
M1TE&.#EA`0`!`)'_`/___P```,# P ```"'Y! $```(`+ `````!``$```("
$5 $`.P``
`
end

Fra : Thomas Mikkelsen

Dato : 16-03-06 16:52

> Den på Ebay sender de kun til England (UK)
> står her

Prøv at skriv og spørg om de vil gøre en undtagelse, jeg har oplevet at man
ikke altid skal regne med det der står der. Ofte vil de gerne sende til
andre lande alligevel.

Thomas Mikkelsen

Fra : Michael Kristensen

Dato : 16-03-06 15:25

> Dragten skal være triliminat.

Vær opmærksom på, at det er meget vigtigt, at en triliminiat dragt passer.

Ellers bliver det som at dykke i en vejrballon

Hvis du køber brugt, så kræv et prøvedyk i den inden du køber den (så finder
du også ud af, om der skulle være nogle huller i den!)

vh
Michael Kristensen

Fra : Ukendt

Dato : 16-03-06 18:28

Den er Rød/sort og der er lagt et billede i dk.binaer