At købe 45 scooter
Fra : Henrik

Dato : 15-03-06 18:17

Hej
Jeg tænker på at købe en 45 scooter og vil gerne finde den bedste til
mit behov. Jeg er 190 cm og vejer 87. Der skal være god plads til mine
ben og man skal sidde godt eftersom jeg skal køre rimeligt langt hver dag.
Hvilket mærke og model vil i foreslå at jeg kigger på?
mvh henrik

Fra : Gaakeligak

Dato : 15-03-06 18:55

Henrik <xxxxx@xxx.com> wrote in

> [...]
> ben og man skal sidde godt eftersom jeg skal køre rimeligt langt hver
> dag. Hvilket mærke og model vil i foreslå at jeg kigger på?

PGO T-Rex scooteren

Oceaner af plads, kanon siddekomfort, god stabil maskine der bare kører og
kører og kører.

/Knud

Fra : Henrik

Dato : 15-03-06 19:02

Gaakeligak wrote:

> PGO T-Rex scooteren
>
> Oceaner af plads, kanon siddekomfort, god stabil maskine der bare kører og
> kører og kører.
>
> /Knud
OK

Er ellers skuffet over PGO. Har haft en hot 50, men den var jeg meget
lidt glad for fordi siddekomfort var dårlig og dårlige bremser og små
fælge.

Hvor gode er bremser og hvad er fælg-størrelsen på t-rex? Hvad koster
den cirka fra ny? Er instrumentbrættet noget der dur?

Fra : Michael K.

Dato : 15-03-06 21:43

"Henrik" <xxxxx@xxx.com> skrev i en meddelelse
> Er ellers skuffet over PGO. Har haft en hot 50, men den var jeg meget
> lidt glad for fordi siddekomfort var dårlig og dårlige bremser og små
> fælge.

Min erfaring siger at siddekomforten på T Rex er noget bedre end på Hot 50.

> Hvor gode er bremser og hvad er fælg-størrelsen på t-rex? Hvad koster
> den cirka fra ny? Er instrumentbrættet noget der dur?
> mvh

Bremserne er udemærkede. Skive foran, og tromle bag. 12" hjul.

Fra : Hagar

Dato : 15-03-06 19:06

> [...]
> ben og man skal sidde godt eftersom jeg skal køre rimeligt langt hver dag.
> Hvilket mærke og model vil i foreslå at jeg kigger på?

Du kunne også kigge på en Aprilia Rally. Jeg er selv 186 cm og der er god
plads, og komforten er formidabel.

http://www.tmpscandinavia.com/Denmark/aprilia/rally.htm

Hagar

Fra : Hekto

Dato : 16-03-06 00:00

> Hvilket mærke og model vil i foreslå at jeg kigger på?

Peugeot

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Jonas

Dato : 05-04-06 21:17

Jeg ville nu heller sige en Gilara Runner, den er nemlig dejlig god at køre
på. Det er en rigtig lækker scooter med benvarmer og det hele, og den er
også forholdsvis meget større i det end andre scootere.