Grafikkort 6600GT - defekt?
Fra : co@ch [4130]

Dato : 15-03-06 13:50

Jeg scorede kun 774 i 3DMark06.
Det ligger i bunden af scalaen når jeg sammenligner med lignende systemer.

Målingen er taget i 1280x1024.

PCen hakker da også vildt når jeg spiller i denne opløsning...derfor testen.

Det sidder i en AMD 3500+ PC
med 2048 mb dual ram
200gb hdd

Kan det være defekt?

mvh
Bri@n

Fra : Hans Joergensen

Dato : 15-03-06 14:03

co@ch [4130] wrote:
> [...]
> Målingen er taget i 1280x1024.
> PCen hakker da også vildt når jeg spiller i denne opløsning...derfor testen.

Hvad bruger du af drivere?

// Hans
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere, der
har spammet usenet i over 6000 indlæg.

Fra : co@ch [4130]

Dato : 15-03-06 15:45

> Hvad bruger du af drivere?
>
> // Hans

Nyeste drivere til alt.
nyste bundkortdrivere, nyeste 81.98 Nvidia driver.

mvh
Bri@n

Fra : Esben

Dato : 16-03-06 03:43

"co@ch [4130]" <coach_[slet]_@_[dette]_lite.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Målingen er taget i 1280x1024.
>
> PCen hakker da også vildt når jeg spiller i denne opløsning...derfor

Det kan det godt - jeg havde et med samme dårlige egenskaber, uanset hvilken
PC jeg satte det i.

--
Esben