Fritidsaktiviteter i boligforening
Fra : webpoint

Dato : 15-03-06 13:22

Hej

Jeg håber ikke at jeg kommer for langt udenfor gruppen område, men
jeg er havnet i et aktivitetsudvalg i vores boligforening.

I denne forening, er beboerne fra 0 til 90 år gamle og der skal
arrangeres aktivteter for alle aldersgrupper.

Midlerne er små, men viljen er stor

Derfor søger jeg ideer, som vi kan arbejde videre på !

Indtil nu er vi selv kommet på ting som :

Grillaften på fælledsareal.
Fastelavnsslagning
Påske jagt ( Grave efter æg, i indrammet område )
Snobrødsbagning
Historiefortællinger under åben himmel.
Julemarked

Men det ville som sagt være rart at have mere at vælge imellem.

Mvh

Kim Larsen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-03-06 13:41

webpoint wrote:
> [...]
>
> I denne forening, er beboerne fra 0 til 90 år gamle og der skal
> arrangeres aktivteter for alle aldersgrupper.

Jeg har siddet 2 år i en afdelingsbestyrelse, sidste år som formand.
Vi arrangerede flere ting, hvor hvedarrangementerne hvert år var
børnene tur til Djurs Sommerland og Voksenturen et eller andet std
hen, men god mad og en guided tur.

Derudover er der juletræsfest, banko, vinsmagning etc.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk