The City Of Lost Children / De Fortabte Bø~
Fra : Thomas H.

Dato : 15-03-06 12:45

Hej allesammen,

Jeg leder med lys og lygte efter den overnævnte film på dvd, men det lader
til at den er ude af produktion, og derfor svær at opdrive i butikkerne, men
er der en her som evt. ved hvor den kan købes?

På forhånd tak,

-Thomas

Fra : Jesper

Dato : 15-03-06 17:40

Thomas H. <FJERNDETTEthomas@staybeautiful.dk> wrote:

> [...]
> til at den er ude af produktion, og derfor svær at opdrive i butikkerne, men
> er der en her som evt. ved hvor den kan købes?

Kan fås billigt på eBay:

http://search.ebay.com/city-of-the-lost-children-dvd
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Martin

Dato : 16-03-06 11:55

> Jeg leder med lys og lygte efter den overnævnte film på dvd, men det lader
> til at den er ude af produktion, og derfor svær at opdrive i butikkerne,
> men er der en her som evt. ved hvor den kan købes?

Jeg ved det desværre ikke. Jeg har også ledt efter den i lang tid, men hvis
du en dag finder ud af hvor den kan købes med DK-subs, så sig endelig til
her i gruppen! Jeg vil ligeledes gøre samme.

Hilsen Martin

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 16-03-06 15:40

On Wed, 15 Mar 2006 12:45:08 +0100, "Thomas H."
> [...]

>til at den er ude af produktion, og derfor svær at opdrive i butikkerne, men
>er der en her som evt. ved hvor den kan købes?

Her kan den fås med engelske undertekster men der kan komme moms og
told på da det er en australsk side:
http://www.dvdcrave.com/products/product.jsp?pid=22967

Mvh

Jørgen

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 20-03-06 13:38

"Jørgen Jacobsen" skrev

> Her kan den fås med engelske undertekster men der kan komme moms og
> told på da det er en australsk side:
> http://www.dvdcrave.com/products/product.jsp?pid=22967

Bemærk, at det formentlig er en udgave i 1:1.33 format - den ligner i hvert
fald denne udgave på coveret:
http://www.axelmusic.dk/productDetails/9398710515695
Hvis nogen kender en Widescreen-udgave af denne film på DVD, så sig til

Mvh. Erland
Aalborg

Fra : Jesper

Dato : 20-03-06 22:25

Erland Stig Bredgaard <nospam@erlands.dk> wrote:

> [...]
> http://www.axelmusic.dk/productDetails/9398710515695
> Hvis nogen kender en Widescreen-udgave af denne film på DVD, så sig til

Den sydkoreanske DVD udgave er i anamorfisk widescreen, kan som sagt
købes billigt på eBay.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Allan Pedersen

Dato : 28-03-06 07:57

In article <4417fe49$0$9303$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
FJERNDETTEthomas@staybeautiful.dk says...
> [...]
> til at den er ude af produktion, og derfor svær at opdrive i butikkerne, men
> er der en her som evt. ved hvor den kan købes?

Den kommer med DK tekster fra Universal/Sony Pictures inden for et par
måneder. Har desværre ikke den præcise dato.

Allan
--
.... fjern 2x[spamtrap] ved svar på mail