Køb af Underdragt
Fra : mla@esenet.dk

Dato : 15-03-06 08:54

Hej

Gode råd til køb af underdragt

hvilken underdragt kan i anbefal til brug sammen med en Otter
tri-laminat/skin tørdragt ?

skal bruges til helårs dykning i Danmark.

mvh
Morten

Fra : __vaDer

Dato : 15-03-06 09:30

Her er et godt bud, tjek alle detaljerne!
http://www.santi.com.pl/en/BZ400.php?kasuj=lang
Leveres på under 3 uger og alle dragte er made to measure.

Ellers Otter's egen, en Otter Commercial 200, ikke lige så lækker,
men den virker og faktisk ganske varm.

Fra : Allan Norsk

Dato : 15-03-06 12:28

Jeg kan kun anbefale Weezle Extreme +

Den er bare for lækker - jeg har aldrig frosset i den.
Der findes vist meget få dragter der er lige så varme og jeg tvivler på at
du kan få dem til samme pris.

Mvh. Allan

Fra : Nicholas

Dato : 15-03-06 14:35

"Allan Norsk" <allan_norskSLETDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den er bare for lækker - jeg har aldrig frosset i den.
> Der findes vist meget få dragter der er lige så varme og jeg tvivler på at

Tilslutter mig Allans vurdering...

¨Jeg har også en Weezle compact, - til dyk om sommeren og under varmere
himmelstrøg

Nick

Fra : Nicolai Hanssing

Dato : 15-03-06 15:45

| "Allan Norsk"
| Jeg kan kun anbefale Weezle Extreme +

Hvor købes en weezle i givet fald til en god ny-pris.
Nicolai

Fra : Allan Norsk

Dato : 15-03-06 18:03

"Nicolai Hanssing" <nuh-fjern-@dark.clansoft.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor købes en weezle i givet fald til en god ny-pris.
> Nicolai

På nettet:

www.deepstop.de

www.zuz.se

Om de p.t. er de billigste og om du kan finde dem i en forretning i dk til
samme pris ved jeg ikke.

Fra : Thomas Andersen

Dato : 16-03-06 07:30

dk tech gear har dem... og jeg anbefaler dem også.... var i vandet i 3 timer
i en extreme+ for kort tid siden _uden_ at fryse.

--
mvh. Thomas N. Andersen
www.dykkerservice.dk

Fra : Thomas Mikkelsen

Dato : 16-03-06 10:08

> Hvor købes en weezle i givet fald til en god ny-pris.
> Nicolai

Har lige købt Extreme + og Boots fra http://www.aqua-tek-point.de/ De tager
vist ca 10 euro i forsendelse til dk.
Var i Hemmoor med den, ca 1 time i vandet uden at fryse, selvom jeg havde
taget vand ind og min overkrop stortset var driv våd.

En sk... god inderdragt, dog tror jeg den bliver lidt varm til sommer hvis
du leder efter en helårsdragt

Thomas Mikkelsen

Fra : Nicolai Hanssing

Dato : 16-03-06 12:44

"Thomas Mikkelsen" <thmhomeNoSp@worldonline.dk> skrev
| Har lige købt Extreme + og Boots fra http://www.aqua-tek-point.de/ De
tager
| En sk... god inderdragt, dog tror jeg den bliver lidt varm til sommer hvis
| du leder efter en helårsdragt

Nej jeg leder specifikt efter en vinter-dragt. Selv var jeg i nul grader
forleden (og var deuden overiset på vejen), og jeg sk*** frøs i mit meget
tynder fleece med en 2mm compressed.

Jeg tror valget falder på en Extreme+. Tak for jeres råd om køb.

Nicolai

Fra : Søren Arnvig

Dato : 16-03-06 18:45

"Nicolai Hanssing" <nuh-fjern-@dark.clansoft.dk> wrote in message
> [...]
> meget
> tynder fleece med en 2mm compressed.
>
> Jeg tror valget falder på en Extreme+. Tak for jeres råd om køb.

Hvad størrelse er du ?
Jeg har en Sea-pro 200 str L / XL hængene, som er for lille til mig.
Har kun brugt den 2 gange.
Den skal du få for 400,-

Søren Arnvig

Fra : Nicolai Hanssing

Dato : 16-03-06 19:51

"Søren Arnvig" <sarnvig@FJERNget2net.dk> skrev i en meddelelse
news:4419a4a7$0$908| |Hvad størrelse er du ?
| Jeg har en Sea-pro 200 str L / XL hængene, som er for lille til mig.
| Har kun brugt den 2 gange.
| Den skal du få for 400,-

Hmm, med 183cm og 0,11 ton bliver den måske nok for lille

Det skal nok være XXL

Nicolai

Fra : Søren Arnvig

Dato : 16-03-06 22:53

> [...]
> news:4419a4a7$0$908| |Hvad størrelse er du ?
> mig.
>
> Hmm, med 183cm og 0,11 ton bliver den måske nok for lille

Jeg er selv 188, så det er måske ikke helt tosset.
Den er pænt stor i størrelsen.

Du kan jo prøve den og se om det er noget.
Smid evt. en mail til fnug snabela arnvig.dk med en adresse

Søren Arnvig

Fra : Henrik

Dato : 15-03-06 18:09

Oceandive.dk har dem - men til hvilke pris skal jeg være usagt...

Mvh
Henrik

www.scubasserne.dk

Fra : TT

Dato : 16-03-06 11:27

<mla@esenet.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Jeg anbefaler dig en fourth Element Arctic, jeg har en Weezle Extreme+ og er
gladere for Arctic'en den er lige så varm på dyk op til en time, men fylder
mindre = nemmere at få tørdragten på, den giver mindre opdrift og er
behagligere at have på, den holder dig varm selv om tørdragten skulle være
utæt, ligesom Weezle, man skal ikke have elastikbånd om armen for at lufte
ud osv. Nå ja, den er også billigere...

Kan købes hos Aqua Sport i Store Kongensgade...

Mvh. TT