Om pædofile på nettet - ifl. B.T.
Fra : Anders And

Dato : 15-03-06 01:15

Så er den gal igen.

B.T. har med Nyhederne, Dagens Danmark og, selvfølgelig, Red Barnet i
hælene de seneste dage kunnet berette, hvordan det fortsat er
særdeles farligt for mindreårige at færdes i diverse chatrum på
nettet. I den gode sags tjeneste, for nu ikke at beskæftige sig med
gældende retsprincipper, har en samling selvudnævnte helte på B.T.
til lejligheden opfundet en 13-årig pige, og efterfølgende bildt
otte, danske mænd ind, hvordan hun mod betaling gerne ville have sex
med dem. Dette er ikke forfærdelig interessant i sig selv - var det
ikke lige for journalisters fortsatte, kriminelle optræden. Nej, det
virkelig interessante, men dog sædvanlige sludder, opstår, når
omtalte mænd beskrives som pædofile. Både Kuno Sørensen og Vernon
Jones fra Red Barnet, som begge ivrigt har udtalt sig om både artikel
og pressestunt, bedriver måske ikke dagens gerning i forhold til, hvad
de tager sig betalt for, men burde alligevel være mere end bevidste
om, hvordan ingen pædofile tænder på hverken bryster eller
kønsbehåring. Begge fysiske kendetegn, der underligt nok figurerer
på en helt almindelig udviklet, 13-årig pige.

Vel er der et problem her, men det har som sædvanlig meget lidt, og
her, intet med landets pædofile at gøre. Problemet er fortsat, for
tendensen er snart mange år gammel, at både medierne og spekulative
interesseorganisationer som Red Barnet herhjemme hetzer løs i jagten
på seer/læsertal og ussel mammon. Og måske endnu værre, stadig
tillades dette af landets domstole. Men problemet består også i, at
vi pædofile igen beskyldes for handlinger, som alene heterosexuelle
mænd burde drages til ansvar for. Ingen tvivl om, at det er langt
nemmere at forholde sig til, hvordan mænd i omtalte artikel skulle
være pædofile - tænk, om man skulle kaste et ærligt, kritisk blik
på ægtefællen eller familiemedlemmet - men det gør bare ikke
løgnen mindre.

Avisens afdækning, de mange tvivlsomme motiver til trods, cementerer
endnu en gang, hvordan det er de heterosexuelle, som forgriber sig på
mindreårige - og, i øvrigt, hvordan det netop er samme gruppe af
voksne mænd, den sexuelle lavalder i virkeligheden beskytter børnene
imod.

Kampen fortsætter

"Anders And", andersand@hush.com
BBF 05, Børnelokkernes Befrielsesfront

Fra : Anita

Dato : 15-03-06 15:09

"Anders And" skrev

Jeg har ikke læst BT men set udsendelsen Dagens Danmark på DR om sagen.

> og efterfølgende bildt otte, danske mænd ind,
> hvordan hun mod betaling gerne ville have sex
> med dem.

Ifølge jounalisten fra BT, der deltog i udsendelsen på DR, har de ikke ladet
den fiktive 13-årige tage initiativ eller på anden måde 'bildt' mændende
noget ind. De har været ærlige om pigens alder og mændende har så selv
tilbudt penge for visse ydelser.

> ingen pædofile tænder på hverken bryster eller
> kønsbehåring. Begge fysiske kendetegn, der underligt nok figurerer
> på en helt almindelig udviklet, 13-årig pige.

Der findes 13-årige, der næsten er udviklet (fysisk) som en voksen kvinde og
13-årige som slet ikke er påbegyndt pubertetsudviklingen endnu. Sidstnævnte
tilhørte jeg selv. Så vi kan vel ikke fuldstændigt udelukke at nogle af
mændene er pædofile. De har i hvert fald valgt at løbe en stor risiko ved at
møde pigen og det gør man vel ikke, hvis man er lige så tilfredsstillet af
samvær med en pige/kvinde på 17 eller 25.

> Vel er der et problem her, men det har som sædvanlig meget lidt, og
> her, intet med landets pædofile at gøre.

Måske tingene alligevel hænger sammen.

> [...]
> om man skulle kaste et ærligt, kritisk blik på ægtefællen eller
> familiemedlemmet - men det gør bare ikke løgnen mindre.

Det har du ret i. Men der er jo ægtemænd derude som er pædofile og som lever
et dobbeltliv på den ene eller anden måde. Jeg kunne meget let forestille
mig at det bl.a. er disse mænd BT er stødt på.

> [...]
> mindreårige - og, i øvrigt, hvordan det netop er samme gruppe af
> voksne mænd, den sexuelle lavalder i virkeligheden beskytter børnene

Man(d) er ikke (udelukkende) heteroseksuel, bare fordi man er gift/lever
sammen med en kvinde.

Jeg har chattet meget i perioder. Og jeg forbavses fortsat over de tilbud
man som hunkønsvæsen modtager på en chat. Gifte mænd der søger alt fra "en
omgang hurtig og uforpligtende sex" til "en fast elskerinde i hver by de
besøger med deres job". Så at buddet efter unge piger også er stort
overrasker mig ikke.

Venligst Anita

Fra : PerX ...

Dato : 17-03-06 03:34

In article <781be$44181be5$563006c1$14034@news.jay.net>,
anitaoestX@Xgmail.com says...
> [...]
> omgang hurtig og uforpligtende sex" til "en fast elskerinde i hver by de
> besøger med deres job". Så at buddet efter unge piger også er stort

ja de fleste mænd er liderlige bukke der får for lidt *g* Kunne jeg
anbefale at spille mand? ;)

Fra : Per O.

Dato : 15-03-06 19:11

"Anders And" <andersand@hush.com> skrev i en meddelelse
Så er den gal igen.

<<En masse vrøvl>>

"Anders And", andersand@hush.com
BBF 05, Børnelokkernes Befrielsesfront

Du er en af den slags syge mennesker som gør at man bliver noget så hulens
glad for sit killfilter!

Fra : Tony

Dato : 16-03-06 00:16

"Per O." <digital@NEJTAKosterbo-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> BBF 05, Børnelokkernes Befrielsesfront
>

> Du er en af den slags syge mennesker som gør at man bliver noget så hulens

Og du er en af den slags idiotiske mennesker, som gør at man bli'r så hulens
glad for at kunne sige:''FUCK UP MED DIT SKIDE KILLFILTER'' til.

Tony

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-03-06 10:38

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Og du er en af den slags idiotiske mennesker, som gør at man bli'r så
> hulens glad for at kunne sige:''FUCK UP MED DIT SKIDE KILLFILTER''
> til.

Hvad søren; du kan jo godt brøle, når det stikker dig.

--
-Jens B.
I øvrigt mener jeg, Henrik Vestergaard Blunck er det levende bevis

Fra : Tony

Dato : 16-03-06 22:28

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad søren; du kan jo godt brøle, når det stikker dig.

Ja, jeg blev da også selv lidt overrasket over det.

Jeg synes blot det er så åndsvagt, når en person kommer ind og fortæller at
han har et killfilter, som han bruger til personer han ikke synes om.
Det virker barnagtigt, men det lød jo som om han gik i coma igen (plonk), da
jeg synes det er lang tid siden, man har hørt fra ham.

Tony

Fra : Per O.

Dato : 16-03-06 19:58

> [...]
>
> Og du er en af den slags idiotiske mennesker, som gør at man bli'r så
> hulens glad for at kunne sige:''FUCK UP MED DIT SKIDE KILLFILTER'' til.

PLONK!!!!!

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-03-06 23:03

> PLONK!!!!!