Toca: Race Driver 3 (pc)
Fra : PeetDK

Dato : 14-03-06 19:50

Hej er der ikke en der kan hjælpe mig for når jeg spiller det så når man
køre så står den stille lidt det er lige som om det låser lidt nogen gange
når man køre og lyden hakker også kommer det hele igen men det er ikke meget
ved at man skal vente og vente jeg har aldrig været ude for det før jeg har
en AMD 3400 1gb ram og et Radeon 9800XT nu håber jeg der er en der kan
hjælpe mig med at få det til at virke

MVH PeetDK

Fra : FedeDorit

Dato : 14-03-06 19:58

"PeetDK" <pklundenator@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg har en AMD 3400 1gb ram og et Radeon 9800XT nu håber jeg der er en der
> kan hjælpe mig med at få det til at virke

Hmmm der kan være flere årsager.Jeg har selv en XP3000+ (64bit) og 2 GB
PC3200 ram og et Geforce 6600GT AGP og det hakker ikke ved mig.

*Måske* dit grafikkort er en "flaskehals"...eller for lidt ram måske,så den
bruger HD´en som "ram".Læg mærke til om HD´en kører(lyser) når det hakker.
Hvis den gør det,så kunne det tyde på for lidt ram.

Fra : PeetDK

Dato : 15-03-06 06:51

Så har jeg funde midt problem det er når jeg bruger midt ForceFeedback
Steering Wheels når jeg slår der fra så er det ikke noget er det ikke en der
kan hjælpe mig med at finde udaf hvad jeg skal gøre med det

det jeg har er et ForceFeedback Steering Wheels fra Thrustmaster og jeg har
prøvet at hente de ny driver og det hjæper ikke