bænkebidere indendørs
Fra : Karen Stricker & Car~

Dato : 14-03-06 18:48

Hej
Vi har et kontor på 1. salen i vores hus fra 1927. Vi oplever ofte at der er
en del døde bænkebidere i værelset ( ofte 8-10 stk). hvorfor /hvorfra kommer
de?

Venlig hilsen
Carsten

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 14-03-06 20:14

"Karen Stricker & Carsten Axelsen" <strixelsenfjern@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:441701db$0$200$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
er
> en del døde bænkebidere i værelset ( ofte 8-10 stk). hvorfor /hvorfra

Jeg kan kun berette at sæsonen lige er startet. Bænkebiddere kommer fra
fugtige steder - med bænkebiddere....
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : René

Dato : 14-03-06 22:23

Kender det godt og kan kun sige at jeg HADER bænkebiddere - især dem på
første sal!

Desværre skyldes det fugtighed; det er jo ikke lige det vi gerne vil ha´
indendørs. Omvendt er det vel egentligt udemærket at de kravler inden for og
ikke æder af træværk i spær, rem, hanebånd etageadskillelse osv.

Men vi har klart et problem når vi har den slags indenfor!

René

"Karen Stricker & Carsten Axelsen" <strixelsenfjern@get2net.dk> wrote in
message news:441701db$0$200$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...