Excel 2003 - ark problemer
Fra : søren forchhammer

Dato : 14-03-06 15:49

Hvem kan hjælpe med dette.

Når jeg beder om et nyt regneark, kommer der et ark frem, hvor
kolonnefelterne starter omvendt: I stedet for normalt : A B C osv. viser
det: .......F E D C B A !
Hvis jeg anvender -home- eller ctrl.-home - går cursor til højre hjørne ???

Hvis jeg bruger et gammelt regneark og indsætter et nyt ark, oplever jeg det
samme, at det nye ark også viser sig omvendt.

Det er sket efter at jeg har forsøgt at lægge en VB macro ind i et regneark.

Mvh søren f

Fra : Harald Staff

Dato : 14-03-06 19:30

Hei Søren

Funktioner - Indstillinger (?) - International. Der finner du noe relevant.

HTH. Beste hilsen Harald

"søren forchhammer" <sf-holbk@post2.tele.dk> skrev i melding

Fra : søren forchhammer

Dato : 15-03-06 16:52

Hej Harald
Tak for hjælpen - hvor var det nemt. Det drejer sig bare om at vide det.

Bedste hilsner søren

Fra : Harald Staff

Dato : 15-03-06 20:18

Nemlig. Nå har du en god practical joke til besværlige kolleger

Velbekomme. Beste hilsen Harald