Pladevask
Fra : Max

Dato : 14-03-06 12:51

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 14-03-06 13:24

Max skrev:

> http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2006/03/13/144840.htm
> Surt show.

Ja, dumme arkitekter er der nok af. Et diskotek af det format
skal selvfølgelig være sikret i alle ender og kanter. Vent bare
til de flytter ud på "Det inddæmmede" på Amager. Så kan vi få
ødelagt hele kulturarven godt og grundigt, hvis ikke arkitekten
har tænkt sig om.

--
'rluf :·)
- Når Verdenshavet stiger igen, bliver "DR-byen" en våd affære.

Fra : Poul

Dato : 15-03-06 10:06

"Herluf Holdt, 3140" <herlufholdtFJERN@privat.dk> wrote in message
> [...]
> til de flytter ud på "Det inddæmmede" på Amager. Så kan vi få
> ødelagt hele kulturarven godt og grundigt, hvis ikke arkitekten

Det er vist mere et ingeniør- end et arkitektproblem.

mvh Poul

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 15-03-06 12:17

Poul skrev:

> Det er vist mere et ingeniør- end et arkitektproblem.

Det har du nok ret i. Men det er vel arkitekten, som i al sin
"klogskab" har udtænkt, på hvilken etage DR's og alle vi
danskeres uvurderlige kulturarv skal placeres og bevares.

--
'rluf :·)
- digitalisér hele dynen nu!

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 17-03-06 11:58

Max wrote:
> Hej
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2006/03/13/144840.htm
>
> Surt show.

Mærkeligt. Jeg har da vasket adskillige plader med lunkent vand og
opvaskemiddel. De spiller fint. Og jeg kan da ikke se, hvorfor vinyl ikke
skulle tåle vand?
--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Lars Holst

Dato : 17-03-06 14:14

"3140 Bjørgheim" <pialykke@SLETget2net.dk> said in

> Mærkeligt. Jeg har da vasket adskillige plader med lunkent vand og
> opvaskemiddel. De spiller fint. Og jeg kan da ikke se, hvorfor vinyl
> ikke skulle tåle vand?

Jeg vil også tro at det mere er gået ud over covers med mindre det vand der
har væltet/sivet ud over LP'erne har haft en, for vinyl, smeltetemperatur
eller har indeholdt ætsende stoffer.

--
Lars Holst