blanke mails i Outlook & Outlook Express
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 14-03-06 11:31

Hej,

Windows XP sp2
Office 2003 professionel

Efter et strømnedbrud fik jeg en fejl ved opstart af Access, hvor jeg fik
besked om, at jeg ikke havde rettigheder til produktet.
Jeg kunne dog kører en "geninstallering/opretning" jeg fik som valg, og så
virkede Access igen.

MEN - når jeg nu henter mails med enten outlook eller outlook express så er
de blanke i ALLE felterne, altså både titel, fra og indhold.

Det ser ud til, at den henter X antal mails fra serveren (UNI2), men som
sagt er de blanke, og de slettes ikke fra serveren.

Hvis jeg prøver at sende en mail, så looper outlook med brug af 50% cpu.

Jeg kan køre en "find & ret fejl" i outlook/hjælp, og så virker systemet
nogle gange korrekt i en kort periode.
Jeg får en meddelelse om, at jeg ikke kan få adgang til min server, da denne
er optaget af andre (hvad den ikke er).

Har prøvet at afinstallere outlook samt geninstallere, men det hjælper ikke.

Nogle der har prøvet det før eller har et løsningsforslag ?

hilsen
Dennis

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 14-03-06 20:54

Hej Igen,

Læste et eller andet sted om virusbeskyttelsesprogrammer der kunne give
problemer med Outlook.

Jeg kører med Norman.

Ser ud til, at hvis jeg deaktiverer scanning af indgående og udgående mails,
så virker Outlook igen korrekt.

Nok noget med, at installeringen af Norman hooker sig ind på Outlook, og det
ryger, når man geninstallerer Outlook.

Skal nok afinstallere/geninstallere Norman før jeg igen kan køre med
scanning af mails igen.

Dennis