Afgiftsvurdering af MC
Fra : Martin Christiansen

Dato : 13-03-06 22:36

Hej,

Jeg har fået en forhåndsvurdering på min MC fra Skat. I næste uge kører jeg
den til syn, og efterfølgende til Skat og betaler forhåndsvurderingen, så
jeg kan få plader på. Men så skal jeg jo bagefter have MC'en til en endelig
vurdering inden d. 1. april.. Jeg kan ikke finde en side med info omkring
hvor disse vurderinger foregår henne..?

Jeg kommer fra nordsjælland/Allerød. Nogle der kender nærmeste sted og
tider..?

Hilsen Martin

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-03-06 23:11

Martin Christiansen wrote:
> [...]
> hvor disse vurderinger foregår henne..?
>
> Jeg kommer fra nordsjælland/Allerød. Nogle der kender nærmeste sted og

Der er f.eks. i Hillerød. Men skynd dig - jeg bookede en tid til bilen i
onsdags, den første i Hillerød var d. 22/3 - så kan du selv regne ud
hvor mange dage der er tilbage nu. Mon ikke du skulle overveje at få den
synet i denne uge..

--
vh
Torben

Fra : Hekto

Dato : 14-03-06 00:32

> [...]
> bilen i onsdags, den første i Hillerød var d. 22/3 - så kan du selv
> regne ud hvor mange dage der er tilbage nu. Mon ikke du skulle

Kvistgård er nohk det hurtigste bud - også om lørdagen!

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : Martin Christiansen

Dato : 14-03-06 10:53

> [...]
> mange dage der er tilbage nu. Mon ikke du skulle overveje at få den synet

Hej,

Synet har jeg styr på, men det er selve vurderingen af MC'en bagefter jeg er
i tvivl om hvor foregår..? Sker dette også ved synshallen..?

Sidst jeg fil vurderet en bil efter indbetaling af depositum (i 1997)
foregik det et sted i københavn, hvor der var mulighed for at møde op hver
torsdag kl. 8.00 (kan ikke huske det præcist..?).

Hilsen Martin

Fra : Torben Scheel

Dato : 14-03-06 11:52

Martin Christiansen wrote:
> [...]
> foregik det et sted i københavn, hvor der var mulighed for at møde op hver
> torsdag kl. 8.00 (kan ikke huske det præcist..?).

Du kan ikke booke vurdering før du har betalt afgift (undtaget på
B-nummer - glem lige det et øjeblik). Når du betaler afgiften siger du
at du vil til vurdering, så får du udleveret blanketten med den
foreløbige afgift med "Forevises" påskrevet og et A-nummer (A00364
f.eks). Dette nummer skal du bruge når du ringer til vurderingsstedernes
tidsbestilling - Hillerød tlf.72371933

Hvornår der er tider op til ordningen slutter må du spørge dem om - i
min folder står der datoer på d. 1. onsdag i måneden 09:30-11:00 resten
af 2006 (selvom ordningen slutter 1/4), og jeg har som sagt tid d. 22/3,
så du har muligvis sat tempoet lidt op pga. ændringerne.

Vurderingssteder iflg. min folder (dækker sjælland m. øer + Bornholm) :
Høje Taastrup, Bornholm, Hillerød, Kalundborg, Næstved og Maribo.

Held og lykke!

--
vh
Torben

Fra : Martin Christiansen

Dato : 14-03-06 20:23

> [...]
>
> Vurderingssteder iflg. min folder (dækker sjælland m. øer + Bornholm) :
> Høje Taastrup, Bornholm, Hillerød, Kalundborg, Næstved og Maribo.

Super duper... Det var lige det jeg skulle bruge.. Tak.!

> Held og lykke!

I lige måde...

Hilsen Martin