Søges: Skraldestativ på glideskinne
Fra : Andersen [3650]

Dato : 13-03-06 17:29

Jeg har forgæves søgt efter et skraldestativ
som sidder på en glideskinne. Skinnen skal
fastgøres på siden af køkkenskabet, og man
kan så (hvis man ønsker det) hive stativet frem
fra skabet (nemmere at tømme affald i).
Har du set det eller ved hvor det handles, så
giv lige en tilbagemelding, tak.

André Andersen
andersen snabela nospam prik dk

Fra : TT

Dato : 13-03-06 18:33

"Andersen [3650]" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan så (hvis man ønsker det) hive stativet frem
> fra skabet (nemmere at tømme affald i).
> Har du set det eller ved hvor det handles, så

Jeg _syntes_ at have set det i Kvik køkkencenter - på amager.

-Torben

Fra : Pilen

Dato : 13-03-06 19:48

Svanekøkkenet har et rigtigt godt system med udtræk .
Vi fik et sådant i 2004 da vi lavede nyt køkken , og er meget glade for det
..

Fra : Heidi

Dato : 13-03-06 19:52

Pilen wrote:
> Svanekøkkenet har et rigtigt godt system med udtræk .
> Vi fik et sådant i 2004 da vi lavede nyt køkken , og er meget glade
> for det .

Undskyld jeg lige blander mig, men vi kigger selv på Svane køkken for
tiden, og vil meget gerne have erfaringer med kvaliteten osv. Må jeg
evt. skrive til dig privat og spørge lidt?

Min mail virker.

--
Heidi

Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 14-03-06 06:49

> [...]
> kan så (hvis man ønsker det) hive stativet frem
> fra skabet (nemmere at tømme affald i).
> Har du set det eller ved hvor det handles, så

Prøv Ikea. De har et system som vi syntes virker.
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15576&catalogId=10103&storeId=14&productId=63122&langId=-12&parentCats=15576*15733*16281*15739
MVH
Niels Peter

Fra : Ib

Dato : 15-03-06 21:05

> Prøv Ikea. De har et system som vi syntes virker.
> [...]

Jeg har selv sådan et og det virker som det skal, 2 år nu, men jeg måtte
fikse en fastgørelse af den bakke spandene står i, til skinnerne med 2 små
bolte. Det tog ½ time og nu kører systemet uden at bakken incl. spandene går
løse. En anden ting du skal være opmærksom på, er den skabelon der følger
med, til at montere skinnerne i bunden af skabet med, den passede ikke i det
sæt jeg købte, men det er ret nemt at måle sig frem til hvor det skal være.
Anbefalelsesværdigt produkt, især i forhold til prisen.
Ib

Fra : Peter Schrøder

Dato : 14-03-06 14:45

Andersen [3650] skrev:

> [...]
> kan så (hvis man ønsker det) hive stativet frem
> fra skabet (nemmere at tømme affald i).
> Har du set det eller ved hvor det handles, så

Værebro Tømmerhandel har et i deres udstilling.
Du bor jo lige rundt om hjørnet kan jeg se

Kvalitetn var vist ikke heeelt i top...

Peter Schrøder

Fra : jones_net

Dato : 14-03-06 15:01

"Andersen [3650]" <virker@ikke.dk> wrote in message
> [...]
> kan så (hvis man ønsker det) hive stativet frem
> fra skabet (nemmere at tømme affald i).
> Har du set det eller ved hvor det handles, så

Min lokale Råd og Dåd har et stativ med 2 spande, som sidder ved siden af
hinanden på en glideskinne.

/J

Fra : Andersen [3650]

Dato : 14-03-06 17:04