CRM
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 13-03-06 12:54

Hej -

Findes der en hjemmeside, hvor man ved indtastning af registreringsnummer
kan få oplyst bilens ejer?

Tak for hjælpen!

- Jensby

Fra : Thomas J.

Dato : 13-03-06 13:04

Den Mon, 13 Mar 2006 12:53:48 +0100 sendte "Jan Bang Jensby"
<jbjFJERN@FJERNdatea.dk> følgende røgsignaler:

>Hej -
>
>Findes der en hjemmeside, hvor man ved indtastning af registreringsnummer
>kan få oplyst bilens ejer?

Nej, ikke for private i hvert fald.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-06 13:16

> Nej, ikke for private i hvert fald.

Heldigvis !!!!!!

Mvh
Morten

Fra : Henning

Dato : 13-03-06 13:36

On Mon, 13 Mar 2006 12:53:48 +0100, "Jan Bang Jensby"
<jbjFJERN@FJERNdatea.dk> wrote:

>Hej -
>
>Findes der en hjemmeside, hvor man ved indtastning af registreringsnummer
>kan få oplyst bilens ejer?

Ja, men det kræver abonnement og en god grund Forsikringsselskaber,
parkeringsselskaber o.lign. har begge dele.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 13-03-06 20:56

"Henning" <newsmail@REMOVETHISmailme.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, men det kræver abonnement og en god grund Forsikringsselskaber,
> parkeringsselskaber o.lign. har begge dele.

Nix, der findes ikke en hjemmeside med disse oplysninger, hverken med eller
uden abonnement.
CRM er et lukket system. Med mindre reglerne er lavet om, er det således at
forsikringsselskaberne kun har adgang til at se oplysninger om deres egne
kunder, og parkeringsselskaber har ikke adgang. De oplysninger de evt. har
brug for, må de så indhente ved direkte kontakt med politiet.

Kurt

Fra : Deaster

Dato : 14-03-06 14:19

Kurt B. Andersen skrev:
> [...]
> kunder, og parkeringsselskaber har ikke adgang. De oplysninger de evt. har
> brug for, må de så indhente ved direkte kontakt med politiet.

Svjv. har selskaberne adgang til alle "kunderne" i CRM og ikke kun dem
som er forsikret i selskabet.

Jesper

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 14-03-06 22:24

"Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Svjv. har selskaberne adgang til alle "kunderne" i CRM og ikke kun dem som
> [...]

Har vi ikke en forsikringsmand, som følger med her? Tidligere havde de kun
adgang til egne kunder, men jeg kan da ikke udelukke, at der er sket
ændringer.

Kurt

Fra : Niels Bengaard

Dato : 14-03-06 23:05

> Har vi ikke en forsikringsmand, som følger med her? Tidligere havde de kun
> adgang til egne kunder, men jeg kan da ikke udelukke, at der er sket
> ændringer.
>
> Kurt

Jeg vil tro de har adgang til alle.
For tre år siden solgte jeg en bil og da jeg tegnede forsikring på en ny
tjekkede forsikringsmanden da, at der var tegnet ny forsikring på den jeg
solgte, og det var ikke samme selskab den nye ejer brugte.

Niels

Fra : Deaster

Dato : 15-03-06 10:16

Kurt B. Andersen skrev:
> [...]
>
> Har vi ikke en forsikringsmand, som følger med her? Tidligere havde de kun
> adgang til egne kunder, men jeg kan da ikke udelukke, at der er sket

For ca. 3½ år siden havde de ihvertfald adgang til andre end deres egne
kunder via CRM.

Jesper

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-03-06 15:12

Jan Bang Jensby skriver:

> Findes der en hjemmeside, hvor man ved indtastning af registreringsnummer
> kan få oplyst bilens ejer?

Nej, ikke direkte.

Morten Fruergaard sendte opskriften for nylig.

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Christopher S

Dato : 13-03-06 16:12

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Jan Bang Jensby skriver:
>
> Nej, ikke direkte.
>
> Morten Fruergaard sendte opskriften for nylig.
>

> Klaus
eh?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-03-06 16:18

Christopher S skriver:

> eh?

Den er god nok, er der gæld i bilen, kan man finde ejeren.

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 13-03-06 21:42

"Jan Bang Jensby" <jbjFJERN@FJERNdatea.dk> skrev :

>Findes der en hjemmeside, hvor man ved indtastning af registreringsnummer
>kan få oplyst bilens ejer?

Ja.

--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside