FestivalTours
Fra : Michael Nørgaard

Dato : 13-03-06 09:59

Hejsa,

En af mine gode venner planlægger en tur til Brasilien og er faldet over
FestivalTours, som har hvad der ligner nogle rigtige gode tilbud.

Er der nogen, der kender denne arrangør og evt. kan supplere med lidt info
om kvalitet etc.

vh
Michael

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 14-03-06 21:20

On Mon, 13 Mar 2006 09:58:38 +0100, "Michael Nørgaard"
<nyhedsgruppe@hejza.dk> wrote:

> [...]
>FestivalTours, som har hvad der ligner nogle rigtige gode tilbud.
>
>Er der nogen, der kender denne arrangør og evt. kan supplere med lidt info

Min kone har arbejdet i firmaet, da det lå i København.

Hun siger god for firmaet, og understreger, at de er meget dygtige til
Brasilien, idet de stort set udelukkende arbejder med Portugal og
Brasilien.

De har iøvrigt været rigtigt mange år i branchen, med den erfaring det
nu giver.

Det skulle ikke kunne give problemer at benytte festival Tours.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Michael Nørgaard

Dato : 16-03-06 09:39

> [...]
> nu giver.
>
> Det skulle ikke kunne give problemer at benytte festival Tours.

Det lyder okay,
Tak skal du have,
vh
Michael