Hvem sælger luftfiltre til fornuftige pris~
Fra : HKN

Dato : 12-03-06 23:34

Hej,

Mangler et nyt t. en Alfa 156

Mvh
Henrik

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 13-03-06 00:04

HKN wrote:
> Hej,
>
> Mangler et nyt t. en Alfa 156

Overvej et originalt. Der er ingen grund til at spare på den slags.

--
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend
'87 Citroën CX 25 GTi Turbo2

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-03-06 08:10

Lars L. Hansen wrote:

> Overvej et originalt. Der er ingen grund til at spare på den slags.

Uenig. Ofte kan man få samme vare for færre penge i producentens
indpakning i stedet for eksempelvis Alfa's. Se f.eks. Motors test af
viskerblade - Valeos til en Citröen kunne fås i forskellige pakker til
forskellige priser. Jeg ville ikke være nervøs ved at købet et filter
hos Mekonomen, THansen derimod..

--
vh
Torben

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 13-03-06 12:03

> [...]
> viskerblade - Valeos til en Citröen kunne fås i forskellige pakker til
> forskellige priser. Jeg ville ikke være nervøs ved at købet et filter hos

Indpakningen hos THansen er for ringe ... ??

:)
--
Per, Esbjerg

Fra : Ivar

Dato : 13-03-06 20:29

Per Henneberg Kristensen skrev:

> Indpakningen hos THansen er for ringe ... ??

Jep, de har ikke en gang julepapir!!

Ivar Magnusson

--
MesNews: http://home20.inet.tele.dk/did/MesNews/
Ny version!

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-03-06 23:26

Per Henneberg Kristensen wrote:

> Indpakningen hos THansen er for ringe ... ??
>
> :)

Jeg kan ikke komme på noget hos THansen der ikke er for ringe

--
vh
Torben

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 13-03-06 23:49

Torben Scheel skrev:

> Jeg kan ikke komme på noget hos THansen der ikke er for ringe

Det skulle da lige netop være Valeo viskerblade. Men dem er de så heller
ikke billige med.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Møller

Dato : 14-03-06 11:05

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> wrote in message

> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Indpakningen hos THansen er for ringe ... ??

Skidt da med indpakningen, den skal da smides væk alligevel, det er da
indholdet der er afgørende.

Korrekt, men det er også to forskellige kundesegmenter:

Mekonomen, Tidligere Østergaard Dansk Auto Materiel er en seriøs leverandør
til autobranchen, og har udbringning og mærkevarer.

T.Hansen: Brians Wonderland, med enkelte kvalitetsprodukter så som Valerio,
hvor der kan være noget at spare i stedet for at køre til Peugeot, Citroen
eller Renault.

Møller