Dice er på banen igen
Fra : keldo

Dato : 12-03-06 22:24

intet BF2 patch uden problemer for brugerne!!

efter at have kørt oatch 1.2 til 1.21 patchen siger Special Forces at min cd
key er invalid!

hvad gjorde i?

Fra : Brian Lund

Dato : 13-03-06 00:10

> intet BF2 patch uden problemer for brugerne!!

Jeg har nu aldrig rigtigt haft nogen problemer efter nogen patches...

> efter at have kørt oatch 1.2 til 1.21 patchen siger Special Forces at min
cd
> key er invalid!

Hvis din key ER valid (original), og det går jeg ud fra den er, så sender du
en mail, eller måske endda ringer til EA games og forlanger en ny, eller en
anden løsning på problemet!

> hvad gjorde i?

Ikke noget, har ikke special forces, eller problemer af den slags!

Brian

Fra : Keldo

Dato : 13-03-06 08:02

jo den er original og valid. Problemet er åbenbart kendt hos dice og ea, da
den forekommmer i deres faq. Man skal bruge bf2cdcheckcdkey.exe
http://support.ea.dk/

Så ved I det hvis i skulle få problemer.

Fra : Kim B. S.

Dato : 13-03-06 18:41

"> den forekommmer i deres faq. Man skal bruge bf2cdcheckcdkey.exe
> http://support.ea.dk/

Eller denne X:\Programmer\EA GAMES\Battlefield 2\SupportXP1\Battlefield 2
special forces_codecdkey
Og indtaster koden.

Hilsen Kim.

Fra : Keldo

Dato : 13-03-06 22:18

det hjalp ikke mig. Jeg måtte afinstallere begge spil bf2 og bf2-SF.
Herefter patche med den over 300 mb store patch - nu virker det. Spild af
tid!