Dæktryk på Fiat Uno
Fra : Janus

Dato : 12-03-06 22:25

Hej bil-eksperter

Jeg er blevet den lykkelige med-ejer af en gammel Fiat Uno. Hvad skal
dæktrykket være på sådan en sag for at det er som det skal være?

Janus

Fra : jan@stevns.net

Dato : 12-03-06 23:05

Janus <@> skrev :

>Jeg er blevet den lykkelige med-ejer af en gammel Fiat Uno. Hvad skal
>dæktrykket være på sådan en sag for at det er som det skal være?

Når du alligevel skal ned på tanken , plejer der at hænge nogle tavler
henne ved luften - der står det ofte

(ellers skal du hitte en med en brugsforvirring)

--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : Ped

Dato : 13-03-06 11:24

Janus skrev:
> Hej bil-eksperter
>
> Jeg er blevet den lykkelige med-ejer af en gammel Fiat Uno. Hvad skal
> dæktrykket være på sådan en sag for at det er som det skal være?
>
> Janus

Så vidt jeg husker kørte jeg med 28 psi i alle hjul. På ferieture med
fuldt læs fik den 32.

M.v.h.

Jens L. Pedersen
Tidligere Uno 1000 FIRE, nu Punto 60SX