Super Carla
Fra : Jens B

Dato : 12-03-06 20:11

Hej alle !

Åhhh hvor har jeg hårdt brug for at finde en kopi af et eller flere afsnit
af Super Carla.

Har prøvet biblioteker, Statens Mediebibliotek, DR, samt en masse andre
steder.

Det MÅ da være muligt at finde noget et eller andet sted ??

Serien er sidst genudsendt på DR, en gang sidst i 90´erne, vistnok ´98.

Jeg skal bruge den til en afgangsprøve hvori figuren "Super Carla" indgår.

Meget god findeløn gives....

Venlige hilsener

Jens B.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-03-06 20:26

Den 12-03-06 20.11 skrev Jens B følgende:

> [...]
> af Super Carla.
>
> Har prøvet biblioteker, Statens Mediebibliotek, DR, samt en masse andre

Af ren nysgerrighed, hvad sagde DR? Hvis nogen har den liggende, må det
da være dem.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sådan skræddersyr du startmenuen.

Fra : Bagmanden

Dato : 12-03-06 21:11

Kim Ludvigsen wrote:

> Af ren nysgerrighed, hvad sagde DR? Hvis nogen har den
> liggende, må det da være dem.

DR er ikke til at hugge eller stikke i!!
Jeg har ca. én gang om året i de sidste 5 år forsøgt at få
fingrene i "Svend, Knud og Valdemar" uden held.

Hvis ikke den er på deres netsalg-liste er der ikke noget at gøre
andet at lægge pres på, og for at det skal lykkes skal de have
mængde garanti, ifølge deres "salgsafdeling"

Så hvis der er nogen derude med et godt kopi...såeh...!!

--
F.B.

Fra : Lyrik

Dato : 20-03-06 03:24

"Bagmanden" <zillyink@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ifølge deres "salgsafdeling"
>
> Så hvis der er nogen derude med et godt kopi...såeh...!!
+++++++++++++++++++++++++++++++
Den går på Privatteatret til 25.marts.:
Lisbet Dahl iscenesætter og spiller selv rollen som direktørfruen.

Medvirkende:
Dahl, Lisbet
Hauch-Fausbøll, Søren
Perfort, Holger