Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
ATI RADEON 9800 PRO (128 mb) på nedenståen~
Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 12-03-06 18:13

Hej gruppe.

Kan jeg bruge ATI RADEON 9800 PRO (128 mb) på nedenstående? Jeg skal have ny
pc, men vil gerne vente lidt med at købe nyt grafikkort, til det jeg har i
tankerne er kommet ned i en pris hvor jeg kan være med. Jeg vil derfor
flytte mit gamle grafikkort over i den nye computer ind til da, men jeg vil
lige være helt sikker på at jeg overhovedet kan få et billede frem på
skærmen?

A8N-SLI/Premium, nVidia nForce4, Socket 939, 8 Channel Audio, Dual GLAN,
Firewire, Dual SATA RAID, SATA 3Gb/s, SLI Dual PCI-E VGA, Dual DDR400

Athlon64 X2 4400+, 2.2 GHz, Dual Core, 2x1MB Cache, Socket 939, BOX

250,0 GB - SATAII-300 (Fluid) - 7200/16MB cache - WD Caviar SE16

LifeStyle Sonata II EC, Miditower, USB/Firewire Front, 450 Watt, Black

Dual Channel 4x1024 MB PC3200 DDR400 - KVR400X64C3AK2/2G
--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : Hans

Dato : 12-03-06 18:41

Christian M. Nielsen wrote:
> [...]
>
> A8N-SLI/Premium, nVidia nForce4, Socket 939, 8 Channel Audio, Dual
> GLAN, Firewire, Dual SATA RAID, SATA 3Gb/s, SLI Dual PCI-E VGA, Dual
Det kan du ikke, da dit gamle grafikkort er med AGP, og det nye bundkort
kræver et PCI-Express grafikkort.

Tingene passer ganske enkelt ikke sammen.

Hans

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 12-03-06 19:28

> Det kan du ikke, da dit gamle grafikkort er med AGP, og det nye bundkort
> kræver et PCI-Express grafikkort.
>
> Tingene passer ganske enkelt ikke sammen.

ok, tak for svaret.

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 12-03-06 19:50

> Det kan du ikke, da dit gamle grafikkort er med AGP, og det nye bundkort
> kræver et PCI-Express grafikkort.
>
> Tingene passer ganske enkelt ikke sammen.

Hvilket kort skal jeg så vælge, max ca.1500,-

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 12-03-06 20:01

"Christian M. Nielsen" <look.for.it@my.webpage> skrev i en meddelelse

> Hvilket kort skal jeg så vælge, max ca.1500,-

Hov, det skulle være 2500,-

Fra : Hans

Dato : 13-03-06 16:42

Christian M. Nielsen wrote:
> "Christian M. Nielsen" <look.for.it@my.webpage> skrev i en meddelelse

> Hov, det skulle være 2500,-

Du bør nok overveje et GeForce 7800GT, gerne passivt kølet fra Asus hvis du
vil ofre lidt ekstra.

Hans

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 13-03-06 17:16

> Du bør nok overveje et GeForce 7800GT, gerne passivt kølet fra Asus hvis
> du vil ofre lidt ekstra.

ok, ser efter den type. Tak for hjælpen.