hvad fanden... ingen billig benzin i Odens~
Fra : Thomas

Dato : 12-03-06 14:53

Kan det virkelig passe at der ikke er billig benzin i Odense denne weekend ?
Det er da lidt træls

Mvh

Thomas

Fra : TDN

Dato : 12-03-06 15:02

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan det virkelig passe at der ikke er billig benzin i Odense denne weekend
> ? Det er da lidt træls
>
> Mvh
>
> Thomas

Heller ikke på midtdjursland i dag

Mvh
Thomas

Fra : Kasper Christensen

Dato : 12-03-06 15:05

TDN skrev:
> "Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Heller ikke på midtdjursland i dag
>
> Mvh
> Thomas

Heller ikke i Trige ved Århus

Fra : Basil Fawlty

Dato : 12-03-06 15:07

Kasper Christensen skrev d. 12-03-2006 i meddelelse

Samme problem i 2730 Herlev.
Kai

Fra : Per

Dato : 12-03-06 15:54

Også dyrt, dyrt, dyrt i Middelfart

Per

Fra : Uffe Ravn

Dato : 12-03-06 22:56

Basil Fawlty wrote:

> Samme problem i 2730 Herlev.

Ej heller i Dianalund, Stenlille og Ugerløse

Til gengæld havde lavprisselvskaberne en minikrig i Holbæk, hvor 92 okt. gik
for 9,43

Det er skidt når man efterhåndes synes at DET er billigt.
--
Mvh. Uffe Ravn
Benzinsluger-ejer.

Fra : Lone

Dato : 12-03-06 17:25

"Kasper Christensen" <news_fjerndette@kasperc.dk> skrev i en meddelelse

> Heller ikke i Trige ved Århus

Hydro tx - Frichsvej Århus .............95 oktan 8,61 Kr. kl 16.31 ;)

måske ka du nå det! )

--
vh
Lone

Fra : Hanne

Dato : 12-03-06 16:01

Thomas skrev:
> Kan det virkelig passe at der ikke er billig benzin i Odense denne
weekend ?
> Det er da lidt træls
>
> Mvh
>
> Thomas

Jeg har ellers lige set på Benzinpriser følgende

Odense M   Jet, Hjallesevej 240 B   7,99    12.03.2006 15:39

Hanne Bülow
Opel Astra 1,6i NZ 3D '93
Ankommer i April =)

Fra : Hanne

Dato : 12-03-06 16:04

Hanne skrev:

> weekend ?

> Jeg har ellers lige set på Benzinpriser følgende
>

> Odense M   Jet, Hjallesevej 240 B   7,99    12.03.2006 15:39

Glemte at skrive at det er helt andre priser man ser på hjemmesiden dog,
utroligt at alle bare kan skrive en pris.

Hanne Bülow
Opel Astra 1,6i NZ 3D '93
Ankommer i April =)

Fra : John N. H.

Dato : 12-03-06 16:21

"Hanne" skrev i en meddelelse:

> Glemte at skrive at det er helt andre priser man ser på hjemmesiden

Hjemmesiden angiver listepriser og ikke "benzinkrigspriser", hvilket der
også gøres opmærksom på.

> dog,
> utroligt at alle bare kan skrive en pris.

Mon nogen dog har interesse i at skrive helt forkerte priser? Jeg kunne
da forestille mig, at ens log-ind hurtigt bliver spærret, hvis det
forekommer. Har man lavet fejl, er det jo hurtigt at
rette...............

Mvh
John

Fra : Preben Andersen

Dato : 12-03-06 16:14

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan det virkelig passe at der ikke er billig benzin i Odense denne
> weekend ? Det er da lidt træls

Det var der vist heller ikke sidste søndag. Fredag formiddag derimod,
var prisen ca. 1.- kr. lavere.

mvh
Preben

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 12-03-06 16:22

Thomas skriblede:
> Kan det virkelig passe at der ikke er billig benzin i Odense denne
> weekend ? Det er da lidt træls

Det er sku nok udsolgt, de kan vel heller
ikke blive ved med at ha' det :)

--
Lars Fragstrup

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 12-03-06 16:36

Thomas wrote:
> Kan det virkelig passe at der ikke er billig benzin i Odense denne
> weekend ? Det er da lidt træls

Priserne stiger officielt idag, ligesom de gjorde sidste søndag, hvor
der også var en lang tråd om priserne.

M.v.h
Niels

Fra : Jens Vejmand & Holge~

Dato : 12-03-06 16:39

Smart nok,

når man lader priserne stige, så "nulstilles" de jo ...
Bare tænk på, når de øger prisen med 2 øre (elelr sætted ned!) - det er en
god måde, at få priserne "nullet" på ....

mvh

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsen@tagentreooncable.dk> skrev i en
meddelelse news:44143fe4$0$84034$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Mogens...

Dato : 12-03-06 16:39

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan det virkelig passe at der ikke er billig benzin i Odense denne weekend
> ? Det er da lidt træls

Hvis det er så vigtigt for folk (det nævnes jo ret tit), hvorfor så ikke
slå jer sammen på arbejdspladsen og få en aftale istand med Statoil
eller Q8. På den måde kan man rask væk få en rimelig aftale i stand !!!

Fra : Telemand

Dato : 12-03-06 16:59

Blot for at meddele, at der for en uges tid siden, blev sagt i radioen, at
alle disse prisnedsættelser var slut, og at man ikke skulle regne med at få
billig, billig benzin foreløbig. Nu går det jo også snart mod ferie-sæson,
hvor folk kører meget, så er de jo nødt til at tage fuld pris.
Men mon ikke de tager fejl. Vi håber jo alle på, at der er et eller andet
selskab, der giver bolden op til en lille rask priskrig snart igen.
Telemand

Fra : Mogens...

Dato : 12-03-06 17:29

"Telemand" <skipper@nospamit.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men mon ikke de tager fejl. Vi håber jo alle på, at der er et eller andet
> selskab, der giver bolden op til en lille rask priskrig snart igen.

Så er der jo al mulig grund til slå jer sammen på arbejdspladsen og få en
aftale istand med Statoil eller Q8 og på denne måde rask væk få en rimelig
aftale i stand uanset årstid. Den aftale jeg indgår i medfører, at jeg altid
får
mindst 90 øres rabat pr. liter dieselolie...

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 13-03-06 08:17

"Thomas" <bambanosFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan det virkelig passe at der ikke er billig benzin i Odense denne weekend
> ? Det er da lidt træls

Jeg var en tur Esbjerg - Århus og retur i går, det billigste jeg så var
Grindsted, hvor prisen på diesel var omkring 7,70. Benzinpriserne så jeg
ikke efter, men de ligger ved en krones penge højere.

--
Per, Esbjerg

Fra : Telemand

Dato : 13-03-06 10:46

Må æde mine egne ord i mig igen.
Jeg tankede til 8,62 i aftes.
Vores lokale OK og Metax satte traditionen tro priserne ned sent søndag
eftermiddag, og op igen her først på formiddagen i dag.
Tillykke til alle der nåede også denne gang.
Mvh
Telemand
(Aalestrup)

Fra : Leo_Jensen

Dato : 13-03-06 12:34

Tja, tanklampen lyser stadig i Jaguaren, jeg kom ikke forbi noget under
9.56 imellem Middelfart og Tommerup. Så må jeg jo bruge Q8-kortet i
eftermiddag, det giver da lidt rabat så længe de sælger til
listepris. Får I andre rabat når der er priskrig ??

Leo