PAVA er vist ikke så godt...
Fra : Chr

Dato : 12-03-06 13:34

http://www.jp.dk/biler/artikel:aid=3607976/

Dinitrol bedst i test
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3608540:fid=11388/

Pava for ringe
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3608538:fid=11388/

Sjovt nok har jeg oplevet nogle af de problemer med PAVA på et dinitrol sted
bla at gummidæksler i vanger ikke lukket..hvad værre er at PAVA har et
kvalitetsproblem med selve produktet!!.

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 12-03-06 13:53

Chr wrote:
> [...]
> bla at gummidæksler i vanger ikke lukket..hvad værre er at PAVA har et

At ham der behandler bilen ikke lukker gummidæksler er jo ikke afhængig
af om det er dinitrol eller Pava, men mere hvor grundige deres personale
er. Testen i JP giver ikke noget indblik i om det er normalt at PAVA
værksteder ikke lukker hullerne igen. Så i bund og grund kan man ikke
bruge testen til ret meget medmindre man står og skal vælge mellem de
testede værksteder, bortset altså fra de problemer der er med PAVA
produktet, hvilket næsten må være grund nok til at man fravælger netop dem.

Thomas

Fra : Sorensen

Dato : 13-03-06 17:42

Jeg er selv pladesmed og har været det i 25 år og jeg har repareret mange
biler gennem tiden, som er sprøjtet med Pava og efter min bedste
overbevisning er Pava det bedste produkt der findes. Jeg har aldrig set
antydning af Rust hvor der er sprøjtet med Pava, også selvom bilerne nærmer
sig de 20 år. Det skal bare vedligeholdes ca hvert andet år, så er man godt
beskyttet. Og Pava har jo også markedets bedste garanti
(levetidsrustgaranti). De biler som jeg har set, hvor overfladen på
Pava har små revner er revnerne kun i overfladen på produktet og derfor kun
af kosmetisk karakter, men når det står i JP så tror de folk jo at det er
sandheden. Pava-manden i Jp testen er jo også hurtigt ude med at det er
produktet som er skyld i hans dårlige karakterer, selvom problemet nok
nærmere er han ikke har lavet et stykke ordentlig arbejde. Men sådan er der
jo så meget, som bliver gjort enten sort eller hvidt her i livet. Men tro
ikke på alt det man læser og få bilen sprøjtet hvor de gør det ordentlig og
lad være at kigge så meget på produktet. de er alle gode, ingen tvivl om
det.