coloradosagaen "Centennial"
Fra : tony

Dato : 12-03-06 12:33

hey

jeg vil gerne se den igen, men den er ikke til at finde på nettet og så var
det at jeg tænkte på, om der skulle være nogen af jer der har en ide om hvor
man kan købe den?

hygge

tony

Fra : Jesper

Dato : 12-03-06 15:32

tony <glem-det@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> det at jeg tænkte på, om der skulle være nogen af jer der har en ide om hvor

Den er ude på VHS i Canada og kan købes på Amazon. Ellers må du nok
væbne dig med tålmodighed i venten på at den bliver udsendt på DVD eller
genudsendt i TV.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : tony

Dato : 13-03-06 17:51

det ser ud til at jeg må vente - vil ikke betale min. 349$ for brugte
vhs-bånd

men tak for hjælpen

hygge

tony