Bil leje i Italien?
Fra : michael bs

Dato : 12-03-06 10:38

Jeg har brug for at skulle leje en bil i venedig og aflevere den i Rom 8
dage senere.
Nogen der kender et godt udlejningssted, for de største internationale
udlejningsfirmaer er urimeligt dyre.
På forhånd tak for et tip.

mvh Michael

Fra : Holst

Dato : 12-03-06 10:53

michael bs wrote:

> [...]
> dage senere.
> Nogen der kender et godt udlejningssted, for de største internationale

Skal man afhente ét sted og aflevere et andet sted, så er man ofte nødt
til at finde et af de større firmaer, idet de mindre ofte ikke dækker
hele landet.

Jeg skal dog ikke afvise, at der er nogle andre muligheder end de
største internationale udlejningsfirmaer i Italien.

Jeg har selv lejet bil i en lille uge i Italien - afhentning og
aflevering samme sted - og det var efter min mening en meget rimelig
pris, vi betalte. Det var hos Europcar, så det må vel siges at være et
af de største internationale udlejningsfirmaer.

Men jeg skal jo ikke afvise, at hvad jeg anser som en meget rimelig
pris, anser du for urimeligt dyrt.

Hvor meget er du da villig til at betale?

Fra : Nicolai Lang

Dato : 12-03-06 11:27

On Sun, 12 Mar 2006 10:37:53 +0100, "michael bs"
<michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette> wrote:

>Nogen der kender et godt udlejningssted, for de største internationale
>udlejningsfirmaer er urimeligt dyre.

Har du prøvet holidayautos.co.uk? De er ofte billigste blandt de
internationale.

Med venlig hilsen
Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Flyrejsen.dk Feedbac~

Dato : 14-03-06 21:27

Du kan prøve på http://www.billiglejebil.dk

- her samarbejde med et biludlejningsbroker, der sidste år fik prisen for
"Bedste biludlejningsfirma" af The Guardian og The Observer.

Det er oftest biler fra f.eks. Hertz, Avis, Europcar osv. Du tilbydes - blot
meget lavere priser end hvis man lejer direkte hos dem.