BF2 offline....hvordan..
Fra : TexasFlood

Dato : 12-03-06 07:34

Sidder lige undrer mig...

Hvis nu min netforbindelse er nede en dag (= katastrofe), hvordan skal man
så starte BF2 for at spille offline.?
Den prøver jo i starten at for fat i EA serverne, men det er jo ligesom ikke
muligt hvis nettet er nede...
Kan ikke find andre måder at skulle starte op på.

Carsten

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 12-03-06 10:27

"TexasFlood" <stevie@--- nospam ---mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke muligt hvis nettet er nede...
> Kan ikke find andre måder at skulle starte op på.

Du skal bare oprette en offline profil.

mvh Frank

Fra : TexasFlood

Dato : 12-03-06 22:15