EFTERLYSNING:
Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-06 07:35

Derbi Senda R årgang 1999
Nummerplade EE 567

Stjålet i Holme Olstrup 12/3 mellem kl 02 og kl 07, sikkert kørende omkring
Næstved.

Dusør gives.

--
Allan Riise
"Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."

Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-06 09:15

Allan Riise wrote:
> Derbi Senda R årgang 1999
> Nummerplade EE 567
>
> Stjålet i Holme Olstrup 12/3 mellem kl 02 og kl 07, sikkert kørende
> omkring Næstved.
>
> Dusør gives.

Skulle nr. pl. være fjernet så kan man lige tjekke stel nr. der sidder oppe
ved kronrøret/forgaffelen på højre side.

VTHSENDARWH082711

DUSØREN er på 500.-

Kan træffes via E-mail, som er rigtig, eller på

31776667

55561907

Fra : KubikH

Dato : 12-03-06 09:39

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."
> Indira Ghandi, (1917-1984), indisk premierminister 1966-77 og 1980-84

Fand´me surt.
Gid skiderikken slår sig af helvede til!!
Mvh
Niels

Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-06 10:06

KubikH wrote:
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Fand´me surt.
> Gid skiderikken slår sig af helvede til!!
> Mvh
> Niels

Hvis ikke han gør det når han fyrer de godt 20 hk. af, så gør han det hvis
jeg møder ham!!

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 12-03-06 11:29

> [...]
> "Demokratiets ånd kan ikke indpodes udefra. Det skal vokse indefra."
> Indira Ghandi, (1917-1984), indisk premierminister 1966-77 og 1980-84

20 HK??? damn, hvor hurtigt går det så???

Jeg håber du finder den igen, skide surt, men jeg har også prøvet det.

/Ole

Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-06 11:58

/Ole (6000) wrote:

> 20 HK??? damn, hvor hurtigt går det så???

Tjaee, jeg har ikke været over 150 km/t, men tror lige den kan trække
derover, jeg har ikke kunne give den ordentlig hane p.g.a. vejret.

> Jeg håber du finder den igen, skide surt, men jeg har også prøvet det.

Ja, det er noget bæ.

Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 12-03-06 18:29

Så må vi da håbe politiet finder den først og konfiskerer alle de ulovlige
ting, så vi andre kan føle os lidt mere sikre i trafikken....

Dumhed kan ikke beskrives.....

Thomas

Holme-olstrup

Stop knallert terroisterne.

Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-06 18:33

Thomas Duus Jürgensen wrote:
> Så må vi da håbe politiet finder den først og konfiskerer alle de
> ulovlige ting, så vi andre kan føle os lidt mere sikre i trafikken....

> [...]

Det er en 45'er med plader på, den kører på vejen, og jeg er selv 44 år og
kører efter forholdende (jeg har jo 3 børn).

Men tak for den 25 øre, og du har ret, dumhed kan ikke beskrives, også når
det skrives.

Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-06 18:43

> [...]
> Så må vi da håbe politiet finder den først og konfiskerer alle de
> ulovlige ting, så vi andre kan føle os lidt mere sikre i trafikken....

Dem kører der ikke mange af igennem Stationsvej.

Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 12-03-06 18:55

Jo det gør der faktisk, hu hej hvor det går med sin tunede knallert med 80
kmt ned af stationsvej så vores børn springer for livet..

hvis du er 44 år så er du jo et glimrende eksempel for dine børn...du går
foran med et godt eksempel...

Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-06 19:43

Thomas Duus Jürgensen wrote:
> Jo det gør der faktisk, hu hej hvor det går med sin tunede knallert
> med 80 kmt ned af stationsvej så vores børn springer for livet..

Sludder, jeg bor jo i forlængelse af stationsvej, og den holder ikke vand.

> hvis du er 44 år så er du jo et glimrende eksempel for dine børn...du
> går foran med et godt eksempel...

Det er nemlig rigtigt, jeg kører med dragt og hjelm, og sjældent over 50
km/t igennem Stationsvej, men indrømmet, den kan godt larme lidt men det er
jo underordnet nu, den er jo ikke "hjemme" p.t.

Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 12-03-06 20:03

<<Sludder, jeg bor jo i forlængelse af stationsvej, og den <<holder ikke
vand.

Du bor i et lille lukket område uden trafik da man skal parkere på
pladserne, jeg bor ud til stationsvej med 50 m have direkte ud til vejen..
derudover så kommer den meste knallert trafik direkte fra landevejen ad
stien via den gamle stationsvej..

hvem af os tror du har mest føling med trafikken foran mine vinduer ???

Thomas

Fra : Allan Riise

Dato : 12-03-06 20:51

> [...]
> vejen.. derudover så kommer den meste knallert trafik direkte fra
> landevejen ad stien via den gamle stationsvej..

Jeg bor ud til Olstrupvej, så jeg ser og hører al trafik som kommer ad vejen
til og fra stationsvej.

> hvem af os tror du har mest føling med trafikken foran mine vinduer ???

Det har du da Thomas, men man ser jo også gerne det man kigger efter, og her
er der altså maks. 6 knallerter der kommer forbi, og 2 med lidt for megen
fart på.

Vil lige sige, at den vej går jeg jo også selv tit med mine unger, det er jo
på vej til skolen og børnehaven.