Fra : Jesus-loves-you

Dato : 10-03-06 11:53

"Jesus-loves-you" skrev

Newsgroups: dk.politik
Sent: Friday, March 10, 2006 CET 11:05
Subject: Re: Sandheden om Muhammed-tegningerne
5202 ... still NOT on-line, apropos Watergate, Rev (Åb.13,17) ...

[ ... message to Yemen and her friends ... ]

> Yes, my Lord. Let's *love* Your creation...
[ ... ]
> ... et folk, som ikke kan skelne højre fra venstre, godt fra ondt, apropos
> Jonah 4,11.

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2006-03-10, CET 11:18)
- "Det må du gerne (copy UCB to them ?)."

Okay...

11:18
- "Login program."

Her er et ord (fra Herren til Jer) med på vejen:

Input andagtstekst fra www.ucb.dk :

=== citat start ===

Fredag 10. Marts (2006, red.)

Bare i dag!

"Denne dag har Herren skabt, lad os juble og glæde os på den."
Salme 118:24

Own-Break: The Book of David, see Sûra Al-Nisã 4,164

Stop op et øjeblik og spørg dig selv, om det er sådan, du lever. Hvis ikke,
så foretag nogle forandringer.

Bare i dag vil jeg prøve at nyde hvert øjeblik i fulde drag og ikke
forsøge at løse alle mit livs problemer på én gang. Bare i dag vil Jeg
prøve at udvikle mit sind ved at lære noget nyt; jeg vil læse Guds ord
tillidsfuldt, for det er min kilde til visdom og styrke. Jeg vil i særlig
grad være opmærksom på de skriftsteder, som kræver personlig lydighed,
forbedret handlingsmønster og større hengivenhed. Bare i dag vil jeg være
behagelig, tage mig bedst muligt ud og passe på, at mine ord er "krydret med
elskværdighed." Bare i dag vil jeg undlade at finde fejl og rette på andre -
kun på mig selv. Bare i dag vil jeg have en plan og et mål. Måske følger
jeg dem ikke helt, men ikke desto mindre vil jeg have dem. Derved vil jeg
redde mig selv fra to fjender: Hastværk og rådvildhed. Bare i dag vil jeg
udvikle min karakter. Jeg vil gøre noget godt for en eller anden og bevare
det som en hemmelighed; hvis nogen opdager det, tæller det ikke! Bare i dag
vil jeg gøre noget, jeg ikke umiddelbart ønsker at gøre og derigennem træne
min ånd til at bestemme over mit kød og min vilje til at styre mine
følelser. Bare i dag vil jeg ikke være bange for at elske eller for at løbe
en risiko; jeg vil tage skridt i tillid, som strækker mig ud over min
nuværende bekvemmeligheds grænser, prøve at nyde alle Guds velsignelser og
tro, at hvert eneste frø, jeg sår i Hans Rige, vil komme tilbage
mangfoldiggjort.

Det er sådan, jeg vil leve bare i dag!

=== citat slut ====

Har du - for øvrigt - tænkt på, hvad der står i Sûra Al-Zukhruf 43,64:

"Og da Jesus kom med klare beviser, sagde han:
... adlyd mig."

11:43
- "Amen."

Prøv at stoppe op et øjeblik og spørg dig selv, om det er sådan, du lever.
Adlyder du Jesus, når du *forfølger* dine medmennesker, apropos Jesu ord.
Hvis ikke, så foretag nogle forandringer!

Gud vil ikke, at du skal dø på grund af dine synder. Nej, for Han elsker
dig. Du er jo Hans skabning. Gud ønsker blot, at du omvender dig fra alle
disse dine synder!

Prøv i dag, mine kære medmennesker, at lægge en *distancere* til den
religiøse galskab...

11:47
- "Amen."

.... som jo forpester alt og alle med dens vold, mord, død og ødelæggelse !!!

11:48
- "I COMMAND you - in the name of the Father ..."

What, my friend ? - I didn't got the point.

Yes, I was thinking about the Jonah-syntax. Was it in regard to this ?

11:50
- "Nej!"

Men hva' så ?

Were Yoú talking to *them* (through me) ?

11:51
- "Yes!"

11:51
- "(OUTPUT) please ... that's an order."

Yes, Sir!

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk