Dykkerudstyr i Bilka
Fra : Arne

Dato : 11-03-06 22:52

Hej Ng.

I bilka har de tilbud på våddragte i Bilka.

2,5mm 299Kr, og 5mm til 699Kr.
http://www.bilka.dk/internet/bilka/info/catalogue.nsf/webBrochures/0A44E55B142FBD95C12571290033BD70/$File/side09.pdf

Mærket er "Pacific"
Når man søger på googler, får man mange links til Scubapro.
eks. http://www.alphadiving.dk/shop/pacific_2_5_mm_shorty-p-112.html

Er der nogle der ved om Pacific er lavet af / eller til scubapro. ???
Hvis det er tilfældet bør kvalitet værer OK

Med venlig hilsen

Arne Vestergård

Fra : __vaDer

Dato : 12-03-06 09:37

Hej,
Det er _ikke_ en Scubapro, grunden til du får hits på Scubapro er fordi
de har en model der hedder Pacific.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 12-03-06 09:58

On Sun, 12 Mar 2006 09:37:17 +0100, __vaDer wrote:

> Hej,
> Det er _ikke_ en Scubapro, grunden til du får hits på Scubapro er fordi
> de har en model der hedder Pacific.

Og så er 5mm vist også en kold fornøjelse i DK
--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Allan Hansen

Dato : 12-03-06 10:50

"Arne" <avFJERN@norvidan.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der ved om Pacific er lavet af / eller til scubapro. ???
> Hvis det er tilfældet bør kvalitet værer OK

Det har næppe noget med Scubapro at gøre, men sådanne nogle dragter der
lejlighedsvis sælges i Netto ( her hed de Wave Superior og kostede vistnok
299 Kr for en 4,5 mm ). Jeg har en sådan og den er absolut kvalitetsmæssigt
i orden til prisen og anvendelig til snorkling og ganske let dykning i
sommerhalvåret ( vandtemp > 18 C ). Men hvis du alligevel er oppe i 700 Kr
så kan du for få hundrede mere få en endnu bedre dragt i mange dykkerbikse.

Allan Hansen