Hvor er manden med stokken?
Fra : sniper_Nolight

Dato : 11-03-06 20:56

(skrevet mens tv2 var (for længe) på scenen ved DMA)
--
sniper_Nolight

http://www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Ukendt

Dato : 11-03-06 22:42

sniper_Nolight wrote:
> (skrevet mens tv2 var (for længe) på scenen ved DMA)

Manden med stokken?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 12-03-06 15:35

> Manden med stokken?

et udtryk min far bruger når en kunstner bliver for kedelig.

En lang stok kommer lige ind og griber den optrædende om halsen og haler ham
af scenen

Fra : Lapzig

Dato : 12-03-06 15:39

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message

> et udtryk min far bruger når en kunstner bliver for kedelig.
>
> En lang stok kommer lige ind og griber den optrædende om halsen og haler
> ham af scenen

Hehe ja. En klassisk scene fra de gamle Anders And tegnefilm eller var det
Merrie Melodies?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 12-03-06 17:18

> Hehe ja. En klassisk scene fra de gamle Anders And tegnefilm eller var det
> Merrie Melodies?

jeg kan ikke huske specifikt hvor jeg har set det, men nu du nævner det,
synes jeg osse jeg mindes anders i den situation (de gamle tegnefilm er
nu noget helt særligt).

Fra : rosenauer.dk

Dato : 12-03-06 18:57

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message
> (skrevet mens tv2 var (for længe) på scenen ved DMA)
> --

Synes faktisk det var et af de bedste DMA'er i mange år.. :).. men det kan
jo selvfølgelig bare være min partiske tilstede-opfattelse, ingen ide om det
virkeligt stank på TV ?!
Eneste ting (og måske endda det du hentyder til) var måske at alle priserne
stort set blev vundet af samme kunstnere - og derudover måske lige at Gavin
Degraw kun spillede et nummer

/Martin
http://rosenauer.dk <--- der er iøvrigt en stak fotos derfra her

Fra : sniper_Nolight

Dato : 13-03-06 11:42

> Synes faktisk det var et af de bedste DMA'er i mange år.. :).. men det
> kan jo selvfølgelig bare være min partiske tilstede-opfattelse, ingen ide
> om det virkeligt stank på TV ?!

det var et godt show (MK vandt jo den pris de var nomineret til - bedre
bliver det ikke!)

jeg er bare træt af tv2s lyd, så det var bare min egen personlige galde der
skulle ud - for fans af tv2 kunne det jo ikke være anderledes Desuden
vandt Mew de priser de havde fortjent... selvom jeg nu godt kunne have undet
Raveonettes en enkelt pris... deres nye album er intet mindre end
fantastisk.